Kattungar!!!

jo, jag kan juh tillägga att det inte e våra honkatter som "ynglar" av sig hemma hos oss samt att grannarna inte kommer å tar reda på dem... min honkatt ska ha ungar snart, å de e varmt välkomna... de andra som springer hos oss kallar jag åxå våra fast de inte är det... de e mer vilda en tama.. å jag kan inte gärna avliva, sterilicera/kasterera andras katter eller???
kom med ett bra förslag till nåt jag kan göra då?
:devil:

Mitt hjärta säger mig vad jag skulle göra i samma situation. Antingen ta dit någon som fångar in/avlivar katterna eller fånga in alla själv och kastrera (gärna i samarbete med ett katthem) Det verkar ju inte vara någon som bryr sig nämnvärt om de där katterna iallafall. Sen skulle jag aldrig nånsin släppa ut katterna om risken för att de är överkörda är så stor. Och självklart så kastrerar jag ALLA mina egna katter. Hur kan man låta bli?

Lycka till med bebisarna iallafall och ta väl hand om dem, kastrera dem och släpp INTE ut dem!
 
En del vill ju missförstå.... :mad:
Du tror inte honmenar så här: en katt som inte är hemma varje dag är svårt att ge p-piller, inte för att den behöver få ett p-piller om dagen, utan för att den behöver få sitt p-piller var exakt var sjunde dag. Vilket kan bli svårt om katten väljer just p-pillerdagen till den dagen som den inte är hemma. :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Behöver hjälp med kön på mina kattungar, först ut är denna. Är de en flicka? ❤️
Svar
8
· Visningar
657
Övr. Katt Ja. Nån gång ibland hade väl inte varit hela världen men hon har verkligen vår grusgång/parkering som toalett. Det är svårt att ta sig...
2
Svar
30
· Visningar
2 394
Senast: SaraXX
·
Övr. Katt Jag hittade ingen tråd om detta så startar en: Vad ska man som nybörjare tänka på när man tar hem en kattunge? Tips och råd? Vilka...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 572
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp