T
TQR
Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i sig torrfoder. De tar sig naturligtvis även en liten slurk från mamma ibland, men tycker nog att det inte händer så ofta ändå. Har nu sett att de är ganska lösa i magen. Kan maten vara för stark för dem, eller brukar de inte börja äta egen mat i den här åldern? De var bra i magen de första dagarna... de är avmaskade. Någon som har förslag på vad jag kan göra för att hjälpa dem? De är alla pigga, glada och fulla av bus
Men de tycker inte speciellt mycket om att bli tvättade i rumpan...vilket är en nödvändighet emellanåt.
Även deras mamma är lös i magen nu.
Hon är ganska tunn, men äter allt hon kommer över. Ger ni era digivande honor något extra tillskott?
Många frågor blir det och jag är ganska ringrostig i ämnet. Det är nog 10år sedan jag hade kattungar..
Hoppas på många vänliga svar
Men de tycker inte speciellt mycket om att bli tvättade i rumpan...vilket är en nödvändighet emellanåt.
Även deras mamma är lös i magen nu.
Hon är ganska tunn, men äter allt hon kommer över. Ger ni era digivande honor något extra tillskott?
Många frågor blir det och jag är ganska ringrostig i ämnet. Det är nog 10år sedan jag hade kattungar..
Hoppas på många vänliga svar