Bukefalos 28 år!

Kattunge och julgran

Mina katter har INTE rört varken gran eller julbockar,(jaa,jag samlar på sånna också.... :smirk:)

Jag är förvånad faktiskt.
:D :D :D
 
Har just nu fyra katter här (är hos pappa) plus julgran och inte en enda kula har dängt i golvet än. Fiiiiina kissar :love:
 
Jag är så förvånad över att vår gran har fått stå kvar! :eek: :confused: Vi som planerade att häkta fast den i både väggen och taket. Det enda som hänt är att missarna har plockat ner en kula och lekt med. Plastkulorna, de som är kattsäkra, i botten av granen och de fina högst upp. Fast glittret är jättekul tycker de! I morse hörde vi hur det rasslade till i granen, och sedan gick glittret iväg! :D Vi tittade ut från sovrummet och hann precis se hur en glitterremsa försvann under soffan. Mystiskt! :angel:

Men som samt, inget klätter i granen, de har varit så duktiga! :love: *stolt matte*
 
Snuttis har faktiskt varit förvånansvärt snäll nu i jul. :eek: Nu har vi iofs. plastgran, men Snuttis är som han är. Eller inte. Glittret som hänger på de lägsta grenarna tycker han är kul, men han har inte försökt klättra i granen, och han har inte försökt sno några julgranskulor. :confused:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Efter en desperat sömnlös natt kom jag att tänka på mitt gamla favoritforum Buke och att människor här brukar ha mycket kunskap...
Svar
9
· Visningar
1 763
Senast: Niceperson
·
Övr. Katt Helt oväntat har jag blivit med katt, en alldeles underbar liten kille på ca 10 veckor (och 700 g vilket väl är ganska lite?), och jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 549
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Det börjar ju snart vara dags att sätta upp julgranen och vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Vi har en liten kattjej på drygt ett år...
Svar
14
· Visningar
3 879
Senast: Äppelpaj
·
Övr. Katt Min katt har varit utekatt hela sitt liv, och det har varit världens liv om man inte tillgodosett hans behov av att gå ut NUUUUUU...
Svar
3
· Visningar
1 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp