Kennelnamn!

Sv: Kennelnamn!

Tänkte jag skulle berätta att jag och min syster fick igår från SKK att våra två namnförslag är skickade vidare till FCI:laugh:! Så nu får vi vänta ungefär en månad innan vi får reda på om våra förslag går igenom! Kan säga att som nummer två har vi Eurofinas, vi gillade det men håller tummarna att vi får det vi har som nummer ett på listan!!! Tack alla som gav förslag och gav oss ny energi till att komma på namn!!!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 832
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 995
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 031
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka