Kikade när jag var på ICA förra fredagen. De röda och blå fanns men de gula var slut![]()
Finns fler renläriga pilgrimer därute som bara köper rätt sort med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kikade när jag var på ICA förra fredagen. De röda och blå fanns men de gula var slut![]()
Noooooo!Bannlyst från tråden? Nej, nej, bannlyst från hela Buke!
![]()
Aha! Låter logiskt.Du efterlyser reaktioner - men ALLA och deras anhöriga, bekanta, katter och hundar satte dig på "ignore" efter första inlägget i den här tråden.
Jag tänkte först att det var rimligt men sen kom jag på att det skulle innebära att jag skulle vara tvungen att dela saltlakrits med flera personerNoooooo!
Då bannlyser jag alla som inte äter saltlakrits![]()
Jag var nära att göra exakt samma sak idag...Jag äter inte kinapuffar men idag köpte jag Fazers chokladkaka med kinapuffar i. Fattar inte varför![]()
De röda är helt okej men de gula är livets godis!! De blå innehåller SALT och är därför ÄCKLIGAJag var nära att göra exakt samma sak idag...
Funderar också på om jag ska köpa röda, gula eller... blå puffarVet inte om man vågar starta en omröstning för detta känns som en rätt vild diskussion redan
![]()
Du är indoktrinerad av bukesekten …Jag äter inte kinapuffar men idag köpte jag Fazers chokladkaka med kinapuffar i. Fattar inte varför![]()
Jag hämtade ju mitt paket häromdagen.... Visa bifogad fil 65262
Nu klarar jag mig förhoppningsvis igenom den konspirationteoretiskt-fyllda mystiska bristen som drabbat landet!
Jag äter inte kinapuffar men idag köpte jag Fazers chokladkaka med kinapuffar i. Fattar inte varför![]()
Jag vet inte heller vilken jag ska köpa! Tror aldrig jag ätit en kinapuff tidigare. Kommer troligtvis köpa alla tre sorter, om jag får tag på dom dvsJag var nära att göra exakt samma sak idag...
Funderar också på om jag ska köpa röda, gula eller... blå puffarVet inte om man vågar starta en omröstning för detta känns som en rätt vild diskussion redan
![]()
@Hippocampus Jag såg din arga reaktion på detta inlägg. Jag skojade och hoppas du gjorde det också?Du är indoktrinerad av bukesekten …![]()
Tyst med dig!Kan tipsa om att Granngården har extra stora förpackningar med Kinapuffar.
![]()