Kinapuffs/kinasnacksbrist i landet?!

Jag hade för några år sedan en dille på den gula chokladkakan med kinapuffar. Den hittar jag inte längre i butik. Har den försvunnit :(? Ni verkar ju ha full koll på kinapuffsprodukterna
Dålig koll på vad det var även om det känns bekant. Men fazer har nyligen släppt en chokladkaka med rispuffar, Kinaloggan är på :)
 
Jag har nog tänkt köpa puffar i flera år men inte förstått skillnaden så valt annat :D Nu säger ni att det är storleken... hm.
 
Jag jobbar på Coop och vi har inte haft kinapuffar på eeevigheter men i torsdags så fick vi in en låda var av röd och gul. Men seriöst ALLA köper kinapuffar?! Är det någon konspiration bakom detta tro? Har väldigt svårt att tro att alla mina kunder läser på buke.. 😅😂
 
De hade alla sorterna på mitt Maxi, köpte de blåa för de hade jag faktiskt inte smakat innan. Tror jag avstår de i fortsättningen. Blir gul eller röd.
 
Dålig koll på vad det var även om det känns bekant. Men fazer har nyligen släppt en chokladkaka med rispuffar, Kinaloggan är på :)
Ja, den har jag koll på, men det är inte den jag tänker på. Den här ska det vara.

kinapuffar_.jpg
 
Jag skulle köpa kinapuffar till dottern igår men de var slut. De röda fanns och de med salt. Men inte de vanliga.
 
Jag skulle köpa kinapuffar till dottern igår men de var slut. De röda fanns och de med salt. Men inte de vanliga.

Samma spaning hos mig. Blev tvungen att köpa en blå bara för att jag aldrig hade stött på den varianten innan denna tråd medvetandegjorde mig. Saltinslaget var dock rätt menlöst, så om det lagret tar slut så är det inte jag som bunkrat.
 
Här hade ICA bara röda kinapuffar. De andra var helt slut. Konstigt att leverantören inte gått ut med info för det känns himla utbrett detta :grin:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp