Kinapuffs/kinasnacksbrist i landet?!

Sant, men de går ju gärna ut med info som är fördelaktig/ger en positiv bild av dom så då tycker man kanske att de borde dementera alla uppgifter om brist! Kina har väl inte brist på några råvaror någonsin? 😬
Ssshhh, det finns ju inga uppgifter, det har ju noterats i den här tråden - det är en kinesisk konspiration :cautious:
 
Vad är ni för Kinapuffs-fantaster egentligen?
Ingen har förfasat sig över smash och kallat det hädelse att hellre äta sådana ännu?

Jag köpte en sådan en gång , men den fick slängas efter ett par månader, knappt begagnad. Absolut ingen i min annars godis- och kinapuffsälskande familj tyckte att det ens dög när inget annat fanns.

(Men har heller aldrig vikit av från den rena läran med den gula puffpåsen)
 
Jag köpte en sådan en gång , men den fick slängas efter ett par månader, knappt begagnad. Absolut ingen i min annars godis- och kinapuffsälskande familj tyckte att det ens dög när inget annat fanns.

(Men har heller aldrig vikit av från den rena läran med den gula puffpåsen)
Den gulanpuffppsen är inte min grej. Så jag är verkligen ingen riktig kinapuffsätare överhuvudtaget.
Fast det borde jag kanske inte sagt, blir kanske bannlyst från denna tråd nu 😇.
 
Jag hämtade ju mitt paket häromdagen....
2E066B7F-399E-43D6-82A9-B0ED7D842061.jpeg


Nu klarar jag mig förhoppningsvis igenom den konspirationteoretiskt-fyllda mystiska bristen som drabbat landet :D!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp