Kissar du i duschen?

Kissar du i duschen?

  • Ja

    Röster: 181 65,8%
  • Nej

    Röster: 95 34,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    275
Tanken har inte slagit mig att pröva. Förvisso tömma menskopp har ju hänt att jag gjort vid tillfälle. :D
Erkänner att jag har problem med att kissa ute i skogen osv. Föredrar helt klart en toalett att sitta på. Så kan mycket väl bero på det.:angel:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Tanken har inte slagit mig att pröva. Förvisso tömma menskopp har ju hänt att jag gjort vid tillfälle. :D
Erkänner att jag har problem med att kissa ute i skogen osv. Föredrar helt klart en toalett att sitta på. Så kan mycket väl bero på det.:angel:
Jag tycker ju att det är fantastiskt praktiskt, och sparar lite vatten också för att återkoppla till annat som dök upp i duschtråden. ;) Sedan är jag vildmarkscampare långvandrare och lajvare, så jag kissar i skogen också, men jag känner inte att det är samma sak. :)
 
Jag tycker ju att det är fantastiskt praktiskt, och sparar lite vatten också för att återkoppla till annat som dök upp i duschtråden. ;) Sedan är jag vildmarkscampare långvandrare och lajvare, så jag kissar i skogen också, men jag känner inte att det är samma sak. :)
Så är det. Vatten sparar man ju helt klart. Och urinet ska ju vara sterilt så varför inte egentligen. Är bara jag som inte tänkt så utanför boxen. :D Tror dock jag har kissat i duschen när jag var liten men inte nu som vuxen. Jag bor ju själv förvisso...:angel:

Hade ju varit bra om det gick o ha dusch+handfats vattnet kopplat mot toan så kan det användas för spolning.
Sålänge det inte blir något fel o går mot andra hållet då. Jobbigt med tidvatten i duschen.:rofl:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Nej. Aldrig.

Jag har en toalett och den använder jag. Jag struntar i om urin påstås vara sterilt. Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.

Det finns antagligen massor av saker som är relativt bakteriefria men ändå inget jag vill hälla på kroppen. Hästkiss kattkiss m.fl.
 
Om jag behöver kissa innan jag duschar så använder jag toan. Men om behovet skulle komma under tiden jag duschar så hoppar jag inte ut ur duschen... Det är alltså ingen grej jag gör speciellt ofta, men inte något som är otänkbart heller.... :)
 
Det händer att jag kissar i duschen om behovet uppstår under pågående dusch men jag håller mig inte om planen är dusch inom snar framtid så att säga. Däremot kissar jag inte ute om jag absolut inte måste. Jag bor på en plats med mycket fästingar och jag kan komma på få ställen jag verkligen inte ha fästingar på mer än underlivet..
 
Nej. Aldrig.
Det är urin och därmed inget jag vill ha på kroppen.
Hur lyckas du få urin på kroppen om du står upp, under rinnande vatten och kissar?
------------

För att svara på frågan, blir jag kissnödig under pågående dusch, så hoppar jag inte ur duschen för att sätta mig på toan. Inte heller får jag kiss på kroppen, inte ens på benen om jag står och kissar.

Kissar utan problemet ute i naturen om jag blir kissnödig i skogen.
 
Hur lyckas du få urin på kroppen om du står upp, under rinnande vatten och kissar?
------------

För att svara på frågan, blir jag kissnödig under pågående dusch, så hoppar jag inte ur duschen för att sätta mig på toan. Inte heller får jag kiss på kroppen, inte ens på benen om jag står och kissar.

Kissar utan problemet ute i naturen om jag blir kissnödig i skogen.
Uppenbart har vi HELT olika anatomi i våra privata delar. Tänker inte utveckla....:D

Förr kissade jag i skogen - det var på den tiden jag utan bekymmer kunde huka mig ner utan att tappa balansen :rofl:
 
Om jag blir kissnödig i duschen - ja. Sedan kissar jag utan problem ute i terrängen också, mitt jobb hade blivit VÄLDIGT jobbigt annars :rofl:
Fast... kissar i terrängen gör ju alla. Älgar, rävar, möss, athenor och jag.
Har jag tillgång till en liggande stock eller lämplig stubbe att placera rumpan mot så kissar jag. Om jag kan tråckla bort kläderna så de inte hamnar i skottlinjen. :up:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
530
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 115
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Hur tycker ni det är att bo på första våningen ni som faktiskt gör det? Alltså i ett bostadsområde och då inte ute mitt ingenmansland :D...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 904
Senast: _Taggis_
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
18 985
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp