Kläder i Stockholm.

Smulu

Trådstartare
Jag och min lilla tjej 1,5 år ska till Stockholm över helgen och jag funderar över hur kallt det har hunnit bli. Vad för kläder ska jag ta med till min 1,5 åring? Vi kommer flyga så jag vill gärna begränsa packningen lite.

Sv: Kläder i Stockholm.

Jag har inte hunnit titta efter vad det skall bli för väder i helgen men de senaste dagarna har det varit runt 15-18 grader och sol, vackert höstväder alltså :) Riktigt varmt i solen.

Jag har bara en 4-månaders som åker vagn, så han har ju vindstilla, men han klarar sig fint med en tjocktröja ännu sålänge :) Jag själv har haft en långärmad tröja eller en tunnare jacka när vi varit ute.

I morse när jag kom till jobbet (Arlanda kl 5:30) var det bara typ 4-5 grader *burrr* men kommer solen fram blir de skönt!

I måndags var det kring 20 grader när jag körde dit hästen vid 17 tiden.

Idag på dagen hade vi det jättevarmt! Jeans och kortärmad t-shirt hade min 1½åring. När det varit som kallats, typ kvällar, har han som mest haft jeans och ws-fleece med långärmad t-shirt under.

Så har jag min tvååring klädd när han går till dagis kl 8. Jeans, långärmad tröja och windstopperfleece.

Jag och min lilla tjej 1,5 år ska till Stockholm över helgen och jag funderar över hur kallt det har hunnit bli. Vad för kläder ska jag ta med till min 1,5 åring? Vi kommer flyga så jag vill gärna begränsa packningen lite.

Jag och min son ska också dit! Vi åker tåg och ska stanna tre dagar!

Precis! Och när jag hämtar på em så har windstoppern packats ner i väskan:). Fast idag hade faktiskt både sonen och de andra ungarna mössa med - börjar nog bli lite höst iallafall :angel:

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 892
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 132
Kultur Ett par vänner från Skottland ska besöka Stockholm om några veckor och vill gärna uppleva den svenska skärgården. Kan någon snäll...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: Mineur
·
Småbarn Min fyraåring har en längre tid upplevts lite trött. Vi har frågat om det hos vårdcentralen när han varit där i andra ärenden men det... 2
Svar
38
· Visningar
1 372
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Betäckning 2024 - föl 2025