• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Fejka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 140
F

Fejka

Jag behöver några e-butiker där man kan köpa fälttävlans kläder och utrustning,har letat å letat här men hittar inget:(

Sv: kläder!

Jag behöver några e-butiker där man kan köpa fälttävlans kläder och utrustning,har letat å letat här men hittar inget:(
Man måste ju inte ha "speciell" utrustning. :idea:
Väst är obligatorisk finns olika sorter.
Terrängskydd finns flera olika.
Klocka finns hos de vanliga.
Så de "vanliga" butikerna har det...

oj,jag kanske borde vart tydligare,men sånna fräcka färgglada kläder,som tp jockeysar har:angel: :idea: :D

Är nog bara det du kan göra, fanns en firma som sydde dressar och matchande schabrak för några år sen men jag kommer inte ihåg va den heter eller om den överhuvudtaget finns kvar.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 668
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 830
Senast: fio
·
Kläder & Bli fin För några år sedan var det någon på buke som rekommenderade ett par mjukisbyxor med knytband. Sa att de var de bekvämaste och mjukade...
Svar
18
· Visningar
864
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka