Klådstillande tips!

Sv: Klådstillande tips!

Kyla/ is är klådstillande! :D Jag har "baddat" huden med isbitar i plastpåse, ibland, när det klias som mest! :D

Hänga en falukorv om halsen :D

Jag har glass, hjälper det innifrån? :D

*fnattar mig på väg till frysen för att rota fram mina älskade ärtor*
 
Sv: Klådstillande tips!

Hänga en falukorv om halsen :D

Jag har glass, hjälper det innifrån? :D

*fnattar mig på väg till frysen för att rota fram mina älskade ärtor*

Glass kan hjälpa! Kanske inte för att det dämpar klådan, utan för att det är "tröstmat"!:D
 
Sv: Klådstillande tips!

Glass och nyponsoppa! Eller vänta, nyponsoppan kanske jag reagerar mot? Skitsamma, glass blir det!
 
Sv: Klådstillande tips!

Jag har propavan, men om jag ska somna på den så behöver jag typ 2 tabletter, har jag för mig.

Men jag vill ju inte sova nu :(

MacGyver gav mig ett tips om nickel och han visste inte ens om att jag behövde tipse3t! Smart människa det där :D

*fnattar mig medan jag tar av halsbandet och örhängena*
 
Sv: Klådstillande tips!

Jag har Mildison Lipid mot dotterns exem (eksem?), kan det hjälpa att ta på?
 
Sv: Klådstillande tips!

Hur går det? Om du tagit de nya tabletterna skulle jag inte utesluta att de kan vara inblandade.
 
Sv: Klådstillande tips!

Hur går det? Om du tagit de nya tabletterna skulle jag inte utesluta att de kan vara inblandade.

Det går ok faktiskt. Jag har fortfarande klåda, men inte lika dryg som i går. Jag har smörjt in de värsta utslagen (stora bulor) med Mildison krämen och tog ju en Propavan igår kväll. Den är ju i grunden allergitablett kom jag på. För somnade gjorde jag inte, jag blev piggare, MYCKET piggare och har inte alls blivit trött på den ännu! :D

I dag blir det allergitabletter som ska inhandlas!

Jo, jag har hört andra säga att det kan vara medicinen. Jag har ju fått lägga till en epilepsimedicin till, som gjort att den andra medicinens värde i blodet är lite för höjt och på den medicinen som höjts är ju utslag och hudreaktioner en biverkning. Men jag är trött på biverkningar. Men är det kvar i morgon när jag inte har allergitabletten i kroppen så får jag kontakta läkare så kanske hon ÄNTLIGEN gör något åt mina problem. :rage:
 
Sv: Klådstillande tips!

Potatismjölet ska du lägga i en påse och förvara i frysen och sedan trycka den mot de kliande ställena. Hoppas du får bort klådan!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 073
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Kom igen och dela med er! Det kan ju knappast vara bara jag som har en kanske lite FÖR ouppfostrad hund som allt som oftast försätter...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
18 888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp