Klädmärke liknande Desigual

Islandshästryttare

Trådstartare
Tänkte kolla runt lite på kläder idag på black Friday. Jag gillar Desigual väldigt mycket med deras färgstarka kläder med blommor och liknande. Brukar ha deras korta klänningar som tunikor och har flera ponchos från dem. Tyvärr är det mesta i för liten storlek för mig som är lång och väldigt bred över axlarna. Jag undrar om någon har tips på ett märke som gör kläder som liknar Desigual och kanske har lite mer normala storlekar? Jag har tittat lite på happi men tycker inte det är riktigt rätt.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 325
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 164
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag behöver er hjälp att hitta lite praktiska och snygga sommarkläder. Jag befinner mig just nu i en situation där jag behöver lite nya...
2
Svar
28
· Visningar
3 090
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Är det helt ute och omodernt med A-formade toppar/tunikor med trekvartsärm och skärning under brösten? Försöker hitta en sådan, jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 608
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp