Bukefalos 28 år!

Klädråd - bröllopsgäst

monster1

Trådstartare
Jag tänkte ha den här klänningen på mig, funderar på skor och något att ha över klänningen eftersom jag är frusen av mig. Klädkoden är kavaj.
hm_productslides06.jpg
 
Jag tänkte ha den här klänningen på mig, funderar på skor och något att ha över klänningen eftersom jag är frusen av mig. Klädkoden är kavaj.
hm_productslides06.jpg
Snygg klänning :love:
Mitt tips blir att du väljer ut fler par skor än ett, så du kan välja i sista stund beroende på väder.
 
Jag har inte så många passande skor, jag har mest sneakers på mig och något par högklackade.
Välj iallafall ut två par som du har och är nöjd med. Jag vet hur det är att bli stående i sista stund och vela när de skor jag valt ut blivit för kalla/somriga - jag har vunnit SM i att vela :angel::D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 329
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 510
Senast: hundtant
·
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
809
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp