Bukefalos 28 år!

Klädsel P&J

Nominous

Trådstartare
Om det står i proppen prydlig klädsel - tycker ni då att man kan köra på mörkgrå ridbyxor med matchat schabrak (samma gråfärg), vit polo med en v-ringad svart tröja till svarta stövlar och hjälm? Allt blir alltså svart och grått förutom polokragen och romberna på tröjan som är vitt. Eller är prydlig klädsel vita ridbyxor för er?
Jag känner inte att jag har nån lust att slita fram tävlingskläderna för en P&J helt ärligt. Är jag skittråkig??
 
Sv: Klädsel P&J

Vad bra. Då kör jag på det. Ibland är det så svårt att veta vad prydlig klädsel innebär. Hade vart lite trist om jag är den enda som inte har vita ridbyxor :D
 
Sv: Klädsel P&J

Vaddå?!
Jag har tävlat "på riktigt" med svarta ridbyxor.
Vägrade köpa nya vita bara för att jag var gravid och inte kom i mina vanliga :angel:
Sålänge det är helt, rent och välpassande kläder så är det väl okej?!
Kan man matcha med schabraket så är det ju ännu bättre.

En väldigt bra ryttare här hemma (elit) kom till en pay n jump i urtvättade, slitna manchester ridbyxor och en alldeles för stor stickad tröja.
Jag skrattade gott och kunde inte låta bli att påpeka att han såg ut som en fågelskrämma :D
Vi känner ju varandra sen innan och brukar skämta en hel del.

Själv tar jag alltid matchande kläder till pay n ride sen om det blir vitt, svart eller någon annan färg det kvittar.
 
Sv: Klädsel P&J

kl*

Vad som helst är bättre än det vi från hopptornet skådade på en lokal tävling för några år sedan. En senior som kom in med en skitig gammal tröja och lika skitiga gamla byxor, tröjan var inte ens nerstoppad. Hon fick tillsägelse från överdomaren att iaf ta på sig en jacka till nästa klass.

Jag hade inte ens gått ut och mockat i den klädseln och jag är INTE kräsen.
 
Sv: Klädsel P&J

kl*

Vad som helst är bättre än det vi från hopptornet skådade på en lokal tävling för några år sedan. En senior som kom in med en skitig gammal tröja och lika skitiga gamla byxor, tröjan var inte ens nerstoppad. Hon fick tillsägelse från överdomaren att iaf ta på sig en jacka till nästa klass.

Jag hade inte ens gått ut och mockat i den klädseln och jag är INTE kräsen.

Hahaha fy fan vad hemskt :D

Det blev precis den outfit jag skrev om. Det var två som hade vita ridbyxor av 40 starter så det var dom som var konstigt klädda :D:p
 

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
743
Hoppning Jag & mitt sex åriga fullblod ska ut på våran första hopptävling tillsammans nästa helg. Dvs clearound 50cm på ortens ridklubb. För mig...
Svar
4
· Visningar
2 173
Senast: fio
·
B
Dressyr Ska rida på en clinic snart och funderar lite över hur jag och ponnyn ska se ut :D Ponnyn är brun (det är inte Kilian, fuxen jag brukar...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Beauty_Boss
·
Hoppning Hej! Ska förmodligen starta i en klubbtävling i hoppning. Med stilbedömmning. Nu är det såhär att det här är min allra första...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: eliis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp