Bukefalos 28 år!

Klädsel på klubbtävling

eliis

Trådstartare
Hej!

Ska förmodligen starta i en klubbtävling i hoppning. Med stilbedömmning. Nu är det såhär att det här är min allra första tävling.

Min fråga är: Vad tycker ni att jag ska ha på mig?
Har inte råd att köpa kavaj, även om det skulle vara stiligast förståss...

Vad jag har är:
Vita ridbyxor
Svarta graningestövlar (kanske inte det snyggaste stövlarna...)
Marinblå ridhjälm


Vad ska jag ha för tröja tycker ni? Färg, modell osv. Så jag kan göra det bästa av situationen så att säga :p
 
Sv: Klädsel på klubbtävling

Och putsa stövlarna ordentligt. Ett tips är att förutom mantelytorna försöka göra rent sömmarna så noga du kan. Då ser de som nya ut. Det gör du lätt med en gammal tandborste.
Lycka till nu:banana:
 
Sv: Klädsel på klubbtävling

På klubbtävling tycker jag att man ska ha klubbjacka eller liknande. Det är absolut snyggast! Och precis som Lea säger så är det himla snyggt med vit polotröja under.

Lycka till!
 
Sv: Klädsel på klubbtävling

Så här blev det:

index.php


Lite snett allting på den här bilden dock :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
11 498
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
4 825
Senast: Unafraid
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 211
Senast: Nevermind
·
Dressyr Insåg i morses att jag klantat mig totalt! Hade helt och hållet glömt att jag kastade mina vita ridbyxor för ett tag sen och inte köpt...
Svar
16
· Visningar
1 564
Senast: ajdidodii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp