Klädtips inför sommaren

Då tipsar jag om Jason Lingard och Linennaive! Kanske finns det även något på Ovate:)
Jag har insett att jag inte alls uppskattar dagens mode.
Jag gillar jeans, och numera t-shirt och munktröja, förr skjorta (tills jag blev för tjock, men hade alltid skjorta under tonåren, uppknäppt ovanpå linne eller t-shirt). Men din andra länk... DET där har ALLTID varit så väldigt tilltalande så det är märkligt! Har alltid dräglat lite extra när jag sett sådana kläder, längtat lite i hemlighet, och istället dragit på mig mina jeans och gått vidare i livet med en suck.
Det fattas bara cowboys(girls)boots och hatt samt rejält livrem så hade cowboystilen varit fulländad på mig förstås, men det är ju att märkas för mycket för en grå mus som jag, så jag är ju rätt nedtonad och "stillös" trots att det är klart vad jag gillar.

Och på något vis är det kanske inte alls konstigt att jag gillar klänningarna/stilen i din andra länk, nu när jag funderar lite mer.. :D Ack, så mycket fint där är!!!
 
Snyggaste stylingen av de alla. Orkade inte ens ta av mjukisarna. Denna typ av passform känner jag mig väldigt osäker om känns lite tält och jag känner mig bara tjock 😬
Jag hade kombinerade den här med någon av de vida brallorna, visst blir det tältigt men det är ganska skönt med tält när det är varmt ute och man svettas mycket. Kommer in massor av luft underifrån ;), bra ventilation helt henkelt.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 243
Senast: Sonea
·
Kropp & Själ Tar ett nytt nick då jag inte riktigt orkar involvera mitt vanliga i det här. Jag har de senaste tre-fyra åren märkt att jag blivit...
Svar
13
· Visningar
2 475
Senast: shapeup
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp