Tips på klänning till sommarbröllop

KNUTEN

Trådstartare
Hejsan!

Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning...
Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner ändå att jag gärna vill klä upp mig lite i alla fall (det är ju så roligt :D).
Nu till problemet: Jag hittar inga klänningar!!! Alla jag hittar på nätet är antingen superkorta eller hellånga.....Så jag tänkte kanske ni kan hjälpa mig?
Kriterier:
Inte superkort vill ha en som är typ knälång
Jag gillar klänningar som framhäver midjan men det spelar ingen roll om den är tight eller vid nedtill
Tänker mig en klänning för max 1000 kronor kanske
Har rätt kall hudton och en riktig blekfis så framförallt gult går bort!

Så snälla bomba mig med idéer och förslag för jag hittar verkligen ingenting!
 
Hejsan!

Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning...
Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner ändå att jag gärna vill klä upp mig lite i alla fall (det är ju så roligt :D).
Nu till problemet: Jag hittar inga klänningar!!! Alla jag hittar på nätet är antingen superkorta eller hellånga.....Så jag tänkte kanske ni kan hjälpa mig?
Kriterier:
Inte superkort vill ha en som är typ knälång
Jag gillar klänningar som framhäver midjan men det spelar ingen roll om den är tight eller vid nedtill
Tänker mig en klänning för max 1000 kronor kanske
Har rätt kall hudton och en riktig blekfis så framförallt gult går bort!

Så snälla bomba mig med idéer och förslag för jag hittar verkligen ingenting!

Kolla på Closets klänningar på Zalando! Så fina!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 026
Senast: Voeux
·
Äldre Då var det min tur att posta en sån här tråd ;) Jag behöver hjälp att hitta en klänning, ska på bröllop i juni och "har inget att ha på...
2
Svar
20
· Visningar
3 023
Senast: Sleepan
·
Äldre Tråd nummer ettusensjuhundrahundrasjuttiotre på temat, jag inser det. Men jag behöver lite inspiration! Jag ska nämligen på bröllop i...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 220
Senast: Ceta
·
R
Äldre Grymt självutlämnande tråd men here we go. Ska gå på mitt första bröllop här i sommar och känner bara SUCK och STÖN över detta pga vad i...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
22 460
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp