Klätterställning...

L

Liljan80

...ni som byggt sådana själva, vad har ni använt för matrial på själva klösdelen?
Sisalrep eller hur det nu stavas är ju gnaska dyrt så finns det något annat naturmatrial man kan använda so ligger någon prisklass lägre?
 
Hej!

Nu använde vi visserligen sisalrep till vår klätterställning, köpte billigt på Överskottsbolaget......men det går alldeles utmärkt att använda tyg från en tålig matta :)
En kompis till oss har så och hennes kisar älskar det...

Lycka till i byggandet!

Mvh C + Gänget
 
Sisal är ju nummer 1, men köp heltäckningsmatta på metervara annars. Det funkar kanon det med och fäller inte lika mycket som sisal.
 
Vi har byggt en klätter- klösställning och då har vi använt sisalrep...tyvärr så va det riktigt dyrt...men ibland så kan man ju dyka på sisal till jättebra pris och då är det ju bara att passa på :)

annars har vi satt fast heltäckningsmatta på sidan av en garderob så dom ska kunna klättra upp...Mycket uppskattat!!! :bump:

Om några dagar är jag hemma i luleå igen så då kan jag lägga ut lite bilder...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Pga jobbyte kommer vi troligtvis behöva bygga en hundgård som kan användas 1-2 dagar i veckan. Hur själva hundgården ska utformas har...
2
Svar
21
· Visningar
1 629
Senast: lady_vip
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 450
Senast: Mkb
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
865
Senast: Bison
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp