Sv: Klampen

:bump::rofl:
En av dom är min
Då ska jag smyga runt och tänka : aha.. det där är nog hon eller han som brukar vara på buke!
HfH

Fast nu tror jag att jag inte ska åka:confused:
Måste nog jobba, Men banan kommer nog inte vara bra för den lilla hästen ändå
HfH

Bara att hålla tummarna för att vädret vänder snart! Det regnar igenom allt och har gjort sedan 13 tiden igår.. :crazy: Banan lär ju inte vara hård längre iaf... :grin:

risken finns säkert och sjön i mitten lär väl vara ännu större nu!! :eek: Är nästan lite glad att jag var tvungen att vara i skolan idag så jag slapp rida i eländet.. Räckte med att cykla till skolan för att jag skulle vara genomblött!! Förbannade min envishet när jag kom fram över att jag inte tog metron istället.. :p

Jag kom inte iväg .
Vilket skit väder det ska bli/är på Strömsholm i dag !
Hoppas det inte blir några olyckor !
HfH

Senast ändrad:

Det kom jag, regnet höll sig borta hyfsat hela dagen iaf och blev bara bandstart från 2200 m... Men idag skiner sooolen! :D

haha, cantra cantra cantra :p har du planer på att sparka igång den gamla kraken igen? Tror tyvärr inte det blir fler flagstarter nu, för solen och vinden är framme så åtminstone sandbanan var väldigt torr och fin idag! :laugh:

Liknande trådar

Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: Seabaz
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
323
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
266
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som... 2
Svar
21
· Visningar
1 554
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025