Bukefalos 28 år!

Klara.. färdiga..G..

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

fotis

Jaha, idag tog jag första dosen med spray inför IVF:n.Ni som gjort det....blev ni hormonmonster el märkte ni inte så mycket??
Vore roligt att höra bara.Undrar vilken reaktion jag får, hur länge dröjde det innan ni märkte nåt??, el var det kära mannen som märkte det först??
 
Sv: Klara.. färdiga..G..

MONSTER !

MONSTER !

MONSTER !

Jag har aldrig räknat till tio så många ggr i mitt liv som under nedregleringsveckorna...

Omgivningen var dock otacksam och verkade inte ens märka att jag skärpte mig utan anklagade mig hjärtlöst för att vara just ett MONSTER hela tiden :p :p

När jag försynt frågade om "humörförändringar" vid återbesöket fick jag ett flin tillbaka och orden "Vi brukar sjukskriva kvinnor med serviceyrken" :cool:

Men vänta bara... Sedan kommer hormonsprutorna... Då blir ALLT av manligt kön MYCKET sexigt :love: :banana: :angel:
 
Sv: Klara.. färdiga..G..

Kände inget och jag tror inte omgivningen påverkades.
Nu är jag snart i v10 och har inte haft något illamående heller så jag är nog inte så lättpåverkad...
 
Sv: Klara.. färdiga..G..

...det var alltså så att JAG tyckte bara att alla omkring mig plötsligt var IDIOTER, insikten om att det var jag som var extraordinärt grinig satt mkt långt inne :angel:

Men senare under hormonsprute-tiden när det stod ett trettiotal stinna äggblåsor och ville bli befruktade var till och med de 97-åriga halvt medvetslösa patienterna lite sexiga :D Kunde man inte ha nytta av likstelheten, tex ? :cool:

*pust*

Kanske reagerade jag mer än normalt på behandligen eftersom jag fick ett allvarligt överstimuleringssyndrom efteråt. (tappade 43 liter proteinrik vätska från bukhålan och var jättesjuk :cry: )

Det var allt en himla tur att bebis nr två kom till på det "vanliga" viset :crazy:
 
Sv: Klara.. färdiga..G..

jag var faktiskt hyfsat snäll... men mådde ganska dåligt under sprejningen, blev nerstämd och kunde inte äta och gick ner i vikt, blev lite bättre när jag började med sprutorna... men blev av ngn anledning inte lika pilsk som när jag bara tog hormonsprutor inför insemineringsförsöken... :o stackars karl säger jag bara, och det var ju inte meningen att vi skulle ha sex då :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Viva
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 507
Senast: Elendil
·
Hästvård Efter lång vinter med dålig häst har allt varit bra. Första tävlingen avklarad och gjorde denna obsevationen. Normal avföring i boxen...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: super
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 868
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp