Bukefalos 28 år!

Klarar inte av att bli dissad

Är väldigt stort behov utav att folk gillar mig som person då jag blivit dissad flertal gånger, inte bara av killar utan av kompisar också. Är oftast mitt fel då säger dem så när jag blir nobbad såhär så blir jag påmind om det och kan inte hantera det.
Alltså jag förstår det där behovet, att bli omtyckt, att man tar vad man får. Men dessa killar har redan visat att de inte bryr sig om dig. Den senaste killen verkar till och med utnyttja dig. Det kommer aldrig något gott av att göra saker man inte vill, tro mig.
 
Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Ditt värde står inte och faller med vad nån kille tycker om dig! Man måste inte ställa upp på en massa skit bara för att man blir ombedd. Fakta är att den här killen behandlar dig som om du är värd noll och inget. Han har ingen respekt för dig, han är inte en snäll person och han är ingen att stanna hos. Man ska ALDRIG ställa upp saker i sängen som man inte känner sig nyfiken på och har lust med. Du vill ju inte - så låt bli!

Vore det inte bra om du tog en killpaus ett tag? Bli vän med dig själv, hantera dina ångestkänslor och lär dig att ingen kille är värd att vara med om han behandlar en det minsta illa.
Jag avgudar dig på riktigt. Exakt så!!!
:D :love:
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Du må ha starka känslor för honom, men det han gör är faktiskt helt fruktansvärt! Bryt all kontakt - direkt! Han är inte bra för dig. Fy fan vilket svin!!!!!

Du måste få hjälp att reda ut saker beträffande det här att vara omtyckt som person. Att ställa upp på saker man själv verkligen inte vill är inte en väg till att bli omtyckt. Det den här snubben ägnar sig åt är att han använder dina känslor för att utnyttja dig för SIN egen djävla vinning. Han tycker inte om dig!
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Det där är inte ok, han försöker alltså utpressa dig för att du ska ställa upp på något du inte är intresserad av. Han utnyttjar det faktum att du tycker om honom, ett riktigt praktsvin, otroligt fult gjort.
 
@Jajzii93: Vi kvinnor är inte viljelösa sexdockor. Dvs vi har ingen som helst jäkla skyldighet att boosta någon mans sexego eller göra allt för att vara till lags.

DU ska ha sex på det sätt DU vill och med den/de DU vill. Räcker inte det är det bara att leta vidare.

Som flera andra säger, jag blir verkligen äcklad av att han försöker utpressa dig till att göra något du inte vill. Så vansinnigt osexigt och avtändande.
 
Vill bara ligga lixom, ska vara väldigt svårt tydligen.
Ja, det är svårt såklart om man som du har en massa känslor - dels kring dem du ligger med och dels kring att vara "omtyckt". Du blir ledsen om någon 'dissar' dig fastän du inte träffat den och tycker att den måste ha ett giltigt skäl för att dumpa. Du fortsätter vara intresserad av nån som är ett jävla as mot dig och försöker pressa dig till sex du inte vill ha.

Du kan nog inte bara ligga just nu, du har ju en massa tankar som liksom inte funkar med att bara ligga med folk. Ta en paus. Lär känna ditt eget värde. Det är ju ingen stress liksom.
 
Ja, det är svårt såklart om man som du har en massa känslor - dels kring dem du ligger med och dels kring att vara "omtyckt". Du blir ledsen om någon 'dissar' dig fastän du inte träffat den och tycker att den måste ha ett giltigt skäl för att dumpa. Du fortsätter vara intresserad av nån som är ett jävla as mot dig och försöker pressa dig till sex du inte vill ha.

Du kan nog inte bara ligga just nu, du har ju en massa tankar som liksom inte funkar med att bara ligga med folk. Ta en paus. Lär känna ditt eget värde. Det är ju ingen stress liksom.

Får kanske ta och göra det, känner själv detta börjar bli löjligt att jag reagerar så här starkt för en kille jag inte ens träffat.

P.s Det är inte samma person som dissar mig och pressar mig till sex jag inte vill ha, det är två olika killar. Den ena har jag inte träffat, den andra har jag legat med i 6 månader. Men du kanske menade både och antar jag. :)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 623
Senast: Twihard
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 810
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 600
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp