Bukefalos 28 år!

Klarar inte av att bli dissad

Skit i honom bara .. har du ingen självrespekt ?
Du vet hur du är i dina ögon, han vet hur du är i hans.
Satsa på en kille som är intresserad på samma sätt istället :)
Du blir bara mer sårad desto längre det fortsätter även om du tycker det är lite spännande . Hur gamla är ni ?

Nej tror inte det, tycker jag inte är värd ett skit egentligen. Jag är 24, han 26 tror jag.
Är väldigt stort behov utav att folk gillar mig som person då jag blivit dissad flertal gånger, inte bara av killar utan av kompisar också. Är oftast mitt fel då säger dem så när jag blir nobbad såhär så blir jag påmind om det och kan inte hantera det.
 
Jag är också rädd för att göra någon ledsen eller arg, jag får jätteångest då och rädd för att bli ensam pågrund utav det tex.
 
Jag är också rädd för att göra någon ledsen eller arg, jag får jätteångest då och rädd för att bli ensam pågrund utav det tex.

Det är en jobbig känsla - har varit där själv. Jag har lärt mig att alla inte kan älska alla och för vissa är jag ingen najs person att hänga med. Men för många är jag det, och har jag tur tycker jag att den personen är najs att hänga med, då kan vi bli kompisar/ragg. Men vissa är jag helt enkelt inte kompatibel med. Inte för att det är något fel på mig eller dem, utan vi matchar inte helt enkelt.

Och typ på tinder verkar asmånga samla matchningar men inte vara jätteintresserade utöver det. Så när en matchas och jag skriver så bara iggar de. Så är jag i en period att jag känner att jag inte pallar det så struntar jag helt enkelt i att skriva till folk, känner jag att jag kan låta det rinna av kan jag skriva ändå. Men det gäller, för mig iaf, att inse när jag pallar och när jag inte pallar att någon finner mig okompatibel. För mitt eget välmående.
 
Jag får jobba på det, tycker det är sjukt löjligt att dissa en person för en sån liten grej och tycker det säger mycket om honom som person, känns så ytligt och anser det är hans förlust som missar att få ett skönt ligg bara för jag råkade vara "för på". Väx upp, känner jag.
 
Jag får jobba på det, tycker det är sjukt löjligt att dissa en person för en sån liten grej och tycker det säger mycket om honom som person, känns så ytligt och anser det är hans förlust som missar att få ett skönt ligg bara för jag råkade vara "för på". Väx upp, känner jag.

Jag dissar definitivt folk som jag tycker är "för på". Det får mig att känna mig övervakad och pressad och det gillar inte jag. Oavsett situation eller partner kan inte ett ligg som föregås av att jag känner mig hetsad bli skönt för mig. Att någon är "för på" är alltså inte en liten grej för mig (och jag anser mig vara vuxen). Vad som är små respektive stora grejor skiljer från person till person.

Därmed inte sagt att du har fel och han har rätt beträffande vad som hänt mellan er, men ni är uppenbart inte kompatibla när det gäller kommunikation. Släpp honom! Inklusive att ägna din tid åt att analysera hans beteende. Det verkar ju inte riktigt som om ni har samma mål med kontakten och då tar den ju bara din tid. Det finns garanterat massor med folk som funkar bättre för dig. Om det är någon att ligga med du söker kan du ju pröva en sida med sådan inriktning? Jag tror inte att andelen galningar är större på sådana sidor är på vilken datingsite som helst.
 
Är du sker på att han öht är den person han utger sig för att vara? Jag har aldrig hängt på badoo själv, men min uppfattning om sajten är att det mest är oseriöst.
Han låter dessutom väldigt mesig, osympatisk och allmänt grinig. Jag hade inte lagt ett samtal till på den personen. Gå vidare! Förstår inte varför du hakar upp dig på en person du aldrig ens har träffat, som dessutom gör dig osäker från start? O_o
 
jag är ju för gammal för Badoo :D,men svarar man för att få ett ligg? Inte för att träffa en trevlig person som sen kan utmynna i ett ligg?
 
Är du sker på att han öht är den person han utger sig för att vara? Jag har aldrig hängt på badoo själv, men min uppfattning om sajten är att det mest är oseriöst.
Han låter dessutom väldigt mesig, osympatisk och allmänt grinig. Jag hade inte lagt ett samtal till på den personen. Gå vidare! Förstår inte varför du hakar upp dig på en person du aldrig ens har träffat, som dessutom gör dig osäker från start? O_o

Jag har ingen jäkla aning, om jag hade haft andra att bolla med så kanske jag inte fastnar för han så mycket eller ja, stört mig på det. Men oavsett så har jag inte skrivit till honom och lär nog ta en månad tills jag inte tänker på det mer. Jag tror jag hakar upp mig på det för jag vet jag inte är en person som är för på, och att han dömer mig så snabbt utan att ens träffat mig. Men ni har rätt, blir det dålig stämning redan nu lär det ju inte bli bättre av att vi ses, har insett att även bara om man bara ska ligga måste man ju vara på någorlunda samma nivå och det var vi verkligen inte. Bättre lycka nästa gång.
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen.
Gör för det första inget du inte vill göra.

Mår du inte bra så dumpa. Finns ingen anledning att ligga med någon som får en att må dåligt. Been there, mår så sjukt mycket bättre utan att ha karln i fråga i mitt liv :)
 
Men neeeej, du ska ha is i magen för att du är en tough bitch who don't need no man, inte för att spela nåt spel som får dem att höra av sig.

Hade nån jävla internetsnubbe sagt till mig att jag "tjatar så jävligt" hade jag bett honom hoppa och skita. Helt seriöst.
Jag avgudar dig på riktigt. Exakt så!!!
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Jag säger som @tanten . Du ska INTE ställa upp på sådant bara för hans skull. Aldrig i livet. Spring åt andra hållet.
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.

Vänta nu lite här. Det låter som att han vill äta kakan o ändå ha den kvar. Det rimmar illa!
Det finns inget gott som kan komma ur det här.
Se ditt eget värde.
 
Jag säger som @tanten . Du ska INTE ställa upp på sådant bara för hans skull. Aldrig i livet. Spring åt andra hållet.

Ja, spring för livet från en kille som säger så. Fy fan vad förbannad och äcklad jag blir. @Jajzii93 det finns grabbar där ute som genuint kommer bry sig om vad du vill, hur du mår och vad du tänder på och inte. Alla andra kan dra dit pepparn växer.
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.

Hur kan du inte tycka det är fruktansvärt avtändande med en kille som vill försöka få dig att göra något du inte vill? Skulle tvång/manipulation vara en turn on?
 
Det har dock kommit upp ett annat problem nu. En kk jag haft cirka 6 månader, vi dejtade i början men visade sig han var polly men det är inget jag är intresserad av, det känns konstigt för mig och vill inte dela med mig av någon på det viset. Men vi båda ville inte vi skulle sluta ses så vi blev kk i stället. Eller ja, han ligger ju med andra förutom mig och det gör ont i mig varje gång jag tänker på det. Nu så vill han jag ska ligga med en tjej och jag tänder inte ens på tjejer, om jag inte gör det kommer jag inte träffa han på ett tag och nu sitter jag här och storbölar för jag inte vill ligga med en tjej men sen vill jag ju träffa honom. Detta är så galet, vet inte vad jag ska göra. Tror jag har för starka känslor för honom, orkar verkligen inte gå igenom detta igen. Han menar på att eftersom jag tycker om honom så mycket så ska jag kunna ställa upp på det för hans skull.
Nu kommer jag nog låta väldigt tråkig och gammal men i mina öron låter det som om du borde strunta i allt vad killar, kk, förhållanden och mm heter och försöka hitta dig själv och få lite självförtroende. Om du inte tar hand om dig själv, respekterar dig och tycker om dig så kan det bli svårt att stå på sig mot dom som bara vill utnyttja dig och liknande.

Om någon ens antytt att "om du tycker om mig så ställer du upp på hitten och datten" så hade jag omedelbart bett dom dra någonstans där solen inte skiner och aldrig pratat med personen igen. Utan några som helst funderingar över det.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 180
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 623
Senast: Twihard
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 810
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 601
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp