Bukefalos 28 år!

Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Persikan

Trådstartare
Kan någon säga mej var jag kan få tag på KF Hempflings bok/böcker "Dansa med hästar", "hästarnas budskap" och "hästens själ"

Har letat som en galning och de är slut överallt!!:eek:

Snälla help me!:bow:

Vill helst ha den första, dansa med hästar till att börja med.
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Jag beställde mina från bokia, men dom e ganska svåra att få tag på. Oftast slut :(
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Åtminstone "dansa med hästar" lär ska vara slut från förlaget. Kan finnas på engelska och tyska om man behärskar det. Annars är det biblioteket som gäller, eller att försöka komma över en bok i andra hand.

Hästens själ finns på adlibris.
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

oh nu blev jag sugen och beställde hästarnas själ!!! Men säg gärna till mig om du hittar dem andra av hans böcker!!!:love:
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

bevaka tradera och blocket, där hittade jag mina böcker! Lycka till ;)
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Själv har jag låna mina på bibliotek :angel:
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Kan någon säga mej var jag kan få tag på KF Hempflings bok/böcker "Dansa med hästar", "hästarnas budskap" och "hästens själ"

Har letat som en galning och de är slut överallt!!:eek:

Snälla help me!:bow:

Vill helst ha den första, dansa med hästar till att börja med.

Det här är väl den bästa sida ja haft iaf när det gäller böcker!

http://www.djurfakta.se/?gclid=CKShydiy4pUCFSNPMAod7UZUeQ

Men har inte riktigt tittat om just dina böcker finns här.
 
Senast ändrad:
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Jag vill också ha ett eget ex av Dansa med hästar. Hela upplagan är slutsåld, och jag har därför kontaktat förlaget (Natur&Kultur) och framfört att jag gärna skulle se en andra upplaga inom kort.
Ni andra kan väl göra likadant! :idea:

Immer
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Många av de hästböcker som fanns där finns betydligt billigare på andra ställen (även fast de skriver "till bra priser") däremot kan man söka på http://www.bokfynd.nu/ som jämför priser hos de vanligaste internetbokhandlarna...
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Kan någon säga mej var jag kan få tag på KF Hempflings bok/böcker "Dansa med hästar", "hästarnas budskap" och "hästens själ"

Har letat som en galning och de är slut överallt!!:eek:

Glädjande nyheter för alla som villa ha DANSA MED HÄSTAR:

DEN ÄR PÅ VÄG UT IGEN!!!:bump::bump::bump: Såg just på adlibris att det är en ny utgåva på väg - så håll ut alla som längtat; SNAAAART!:D
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Kopte mitt ex av "Hasten sjal" pa nagon boksida har pa natet. Den var da hyfsat latt att fa tag pa. Daremot tog det sakert 2 manader innan jag antligen fick tag i "Dansa med hastar". JAg la ut en annons om att jag garna vill kopa boken, fick ett svar fran en tjej som vill ha 100 inklusive frakt for sitt ex. Ja tack sa jag och ett par dagar senare kom den, i perfekt skick! Ar super nojd. Men som sagt biblioteket ar en super ide, jag lanade om "Dansa med hastar" 5 ganger innan jag kopte mitt ex. :o
Underbara bocker som jag nog kommer ha kavr for all framtid. Far dock lite daligt smavete just nu nar jag vet att dom ligger NAGONSTANS (vet inte ens exakt var) pa vinden i nagon lada..,.,.,:o
 
Sv: Klaus Ferdinand Hempfling böcker!

Jag började leta efter "Dansa med hästar" på nätet för ca två månader sedan men den var slutsåld redan då :mad:
Sen visade det sig att det fanns två ex på hyllan i stadens Bokia butik :)
Letade efter en annan bok och snubblade över den!
Säljaren sa att även om det står "tillfälligt slut" på deras internet sida/butik så innebär det inte att den inte finns i någon av deras butiker i hyllan... (bara att den är slut på deras lager)

Lycka till!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 847
Senast: ameo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 281
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 076
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp