Klaus Ferdinand Hempling

B

**BORTTAGEN**

:bump:Är en tjej som hållt på med NH under många år och är mycket intresserad av Klaus Ferdinand Hempfling's lära. Har sökt på många sätt att finna någon som håller clinics men det verkar hopplöst. Själv har Hempfling bara clinics på sin egna skola i Danmark och även i hans hemland Tyskland. Om det skulle vara någon som vet något hör gärna av er.
Hanna.
luzzecat@yahoo.com
 
Hej. Om du får tag i mer info om honom, eller hemsida osv. Meddela gärna mig... Jag är oxå väldigt intresserad.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 904
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Det finns garanterat oändligt med trådar här om liknande saker, kanske framförallt "har jag förutsättningarna för att skaffa egen...
Svar
10
· Visningar
1 421
Senast: Balahé
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 054
Senast: Meggan
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
20 661
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp