KLICKträning *bildtråd

T

TaylorSwift

Efter att ha kollat i några gamla trådar har jag upptäckt att det är en hel del här på buke som tränar klickerträning! Så nu gör jag en samlingstråd / bildtråd för alla som är aktiva i träningen.
Lägg upp bilder på vad din häst har lärt sig ! :)
 
Sv: KLICKträning *bildtråd

Jag börjar för att få lite fart i tråden! :D

Jag har tränar klickträning i hmm, 4 dagar :D och har redan hunnit förbruka 2klickers :grin::angel:
Änsålänge har jag inte börjar lära pållen nya saker men jag använder klickern som berömm så att han förstår innebörden.

Men jag har ett litet problem, kankse nån som kan hjälpa mig?
jag har tränat mycket att han ska vända bort huvvet för att jag ska klicka och ge godis och det har han fattat, men när jag backar honom tex så är han på mig och tigger. Nr jag sedan beömmer för backningen kankse han tror att han fick det för att han tiggde? hur ska jag göra? :confused:

bild på söten också :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Lillefrun
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 025
Senast: JohannaB
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
843
Senast: Krumben
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp