Bukefalos 28 år!

Klippa ut bild från film, hur??

Moscato

Trådstartare
Hur gör man för att få ut stillbilder ur en film? Har en canon ixus 70 som jag filmat lite med och där kan man bläddra bland bilderna i själva filmen så då borde man väl kunna få ut en enstaka bild också? Hoppas någon förstått vad jag försöker förklara och kan hjälpa mig.. :D :bow:

Visste förövrigt inte om denna skulle ligga i den nålade bildbehandlingstråden eftersom det handlade om en film nu..?
 
Sv: Klippa ut bild från film, hur??

Bästa sättet då är att använda moviemaker. Det blir inte super kvalité men det blir ändå en bra bild.
 
Sv: Klippa ut bild från film, hur??

Du zoomar in dit du vill ha sedan använder du i själva fönstret som visar film, finns det en knapp som heter TA BILD. Sedan bara följer du instruktionerna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ligger jag här igen som en ”helikopter” och vänder och vrider och försöker sova, men det går inte. Är trött egentligen men hjärnan...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 127
Senast: kbtravare
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 237
Senast: Habina
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 853
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 203
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp