Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Klippmaskin från börjes?

S

Sunnan

Jag funderar på att köpa en klippmaskin från börjes til att klippa min häst på halsen och lite på bakbenen.

är de bra?
vilken modell är bäst?
den sladdlösa?

Jag har en Horse Clipper från börjes och har haft den i fyra år och jag spår klipper min häst 2-3 ggr per vinter. Den är väldigt tyst och skäret blir inte hett. Den sladlösa vet jag inget om.

Ta inte den lilla utan sladd. Den höll inte länge och var inte stor/kraftig nog att klippa något mer än lite ganachskägg..

MVH/

S

Sunnan

haha ok.

jag är inte så sugen på att lägga ut flera tusen på en maskin som används en gång per år till att klippa lite under halsen...

så jag vet inte. kanske hon får gå pälsad , men hon blir svettig av att skritta då.

nåja nåja det blir nog bra det här.
kanske man kan låna av någon

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6502 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fritid Hade igen aning om var jag skulle lägga tråden..... Hund, häst, hem.... Jag har en liten högt älskad men gammal Wahl klippmaskin. Köpte...
Svar
10
· Visningar
235
Utrustning Tips på en mindre, prisvärd klippmaskin? Jag kommer enbart klippa ben med den,därav det känns för stort och klumpigt med vanliga...
Svar
15
· Visningar
649
Övr.Katt Funderar på om jag ska önska mig en klippmaskin till julklapp. Min Alice råkar för lätt ut för tovor på bakbenen och hon gillar inte när...
2
Svar
30
· Visningar
620
Kropp&Själ Blir tokigt på mitt hår. Har midjelångt just nu och har lust att bara raka av allt. Och vill inte gå till frissan just nu pga...
2
Svar
22
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bryta upp med sambo (långt)
  • Ett vandrande hopplöst fall
  • Tyg i tak?

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII