Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns den i olika storlekar? De jag sett har uppgivits vara för stora hundar (jag har liten)Jag hade tidigare Miller's men köpte en Kruuse i somras efter rekommendation från en djursjukvårdare.
SÅ mycket bättre! Tycker Kruusen är bättre i handen: den är stadigare och tyngre.
Visa bifogad fil 175321
Vet ej, har en medelstor hund.Finns den i olika storlekar? De jag sett har uppgivits vara för stora hundar (jag har liten)
En klassiker. Men inte för mig, är för smala skänkar för att jag ska känna att jag får ett säkert grepp.Millers forge, finns på nätapotek och andra webshoppar
Japp, de är smala.En klassiker. Men inte för mig, är för smala skänkar för att jag ska känna att jag får ett säkert grepp.
Jag klipper 5kg Gissa med en sådan.Finns den i olika storlekar? De jag sett har uppgivits vara för stora hundar (jag har liten)
Den där är ett stort hatobjekt bland mig och mina kollegor. Den skär inte utan klämmer ihop klon först innan den kapar. Inte bra och gör ont!Jag hade tidigare Miller's men köpte en Kruuse i somras efter rekommendation från en djursjukvårdare.
SÅ mycket bättre! Tycker Kruusen är bättre i handen: den är stadigare och tyngre.
Visa bifogad fil 175321
Är det giljotin? Fattar inte hur den klipper men det spelar ingen roll, jag är nöjd med den jag har.
Håller med till 100%. Millers skär av klorna utan att nypa. Den knäpper inte heller vilket den andra gör. Många hundar reagerar på ljudet också.Den där är ett stort hatobjekt bland mig och mina kollegor. Den skär inte utan klämmer ihop klon först innan den kapar. Inte bra och gör ont!
Den är även väldigt stor vilket är jobbigt för små tassar.
Jag tycker fortfarande Millers är bäst dvs vassast men den har inget ergonomiskt grepp. Det skulle kunna förbättras.