Klubbjackor?

kamomillo

Trådstartare
Vår klubb hade tänkt trycka upp jackor med våran logo på.. Men var hittar man dessa sk. klubbjackor??
Det får inte vara så dyra jackor, vitsen är ju trots allt att få "klubb tillhörigheten".. :bump:

Snälla! ge mej tips! jag har som tagit på mej att presentera ett förslag på mötet i höst... :o

Vi har den korta Kingston-modellen från Börjes. Den fanns förra året i klarblå o röd, i år är det nog svart o beige tror jag.
Kostar väl 300 typ. Ni kan ju se om ngt företag vill sponsra, så behöver ni/klubben inte betala så mkt.
Annars har väl Börjes iallafall andra jackor (o tunnare) som är billigare.

Tack!
De ska jag genast kolla!
Fler förslag??
Jag vill gärna verka seriös, och ha flera förslag...

Tja, om du vill ha billiga jackor så har nog Börjes en hel del.
Vet inte så mkt om andra affärer, vad de har för jackor.
Men ta du o kolla igenom Börjes katalog eller hemsidan!

Kan dock varmt rekommendera den jackan jag skrev om i första inlägget, den är superbra!

Var får jag tag på information om sjöhagens jackor??
Allt av intresse... som det brukar stå i köpes annonser ;)

Jag har en vinröd MH jacka. Vändbar, fleece (grå fleece) på ena sidan och vattentät på andra. Luva som man kan ta ut också. Betalade 550 för den på klubben, så den borde väl kosta runt 400 kr då skulle jag gissa :)

Nu vet jag inte vad de kostar, men har varit på kurs i veckan och två olika klubbar hade likadana svarta Jacsonjackor med klubbens namn broderat på ryggen och eget namn på bröstet. Det såg mycket snyggt och prydligt ut.

TACK TACK :bow: :bow:

Nu har jag ju flera förslag att komma med!
Ska undersöka dom alla. :)
Lillhästen i Stav, har dom någon hemsida?

vi har jättefina från Sharpman =) dom e super!
ej fodrade men dom e inte så kalla ändå. kort modell å finns i blå,svart å grön =)

Sv: Re: Klubbjackor?

Vi har också Jacson Gladstone... Modell på årets vinterjacka är inte bestämd än, men det har varit bl a. mountain horse.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 776
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 876
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 922
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 156
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31