Sv: Knästöd

Nej det är dem inte. Jag snodde det av min mamma :p Skulle tro att hon köpt det på intersport eller stadium eller liknande.

Snälla besök en naprapat det är det bästa jag någonsin gjort!
Jag har numera aldrig problem med knäna eller ryggen, vilket jag hade stora problem med förut.

Så ta genast kontakt med en bra naprapat!:idea:
Vad gör en naprapat, mer exakt? Tack för tipset! :idea:

Nej det är dem inte. Jag snodde det av min mamma :p Skulle tro att hon köpt det på intersport eller stadium eller liknande.

jasså;) Jag ska ta mig en rejäl till på alla möjliga knäskydd när jag passerar intersport och stadium nästa gång iallafall:)

jasså;) Jag ska ta mig en rejäl titt på alla möjliga knäskydd när jag passerar intersport och stadium nästa gång iallafall:)

jag köpte ett JÄTTE bra stöd på apoketekt och kanske så bra pris:d

Vad gör en naprapat, mer exakt? Tack för tipset! :idea:

De kan kolla så att alla muskler och ben ligger rätt, typ inte är sneda/felbelastade har några låsningar och sådant. Har man tex nån typ av låsning eller liknande tar de bort den, berättar hur mna ska göra för att undvika det. Och en massa andra saker! Boka tid bums!:)

Det låter ju riktigt bra:) Men hur mycket kostar en undersökning då?
Eller det kanske är gratis för den som är under 18??

Det låter ju riktigt bra:) Men hur mycket kostar en undersökning då?
Eller det kanske är gratis för den som är under 18??

Tyvärr inte :(
Det skiljer sig nog i landet men när jag har gått har jag fått betala 450 kr per gång (är under 18).

oj :o Jag får kanske ta och få läkarbesök genom skolan istället. Skit ...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
747
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 387
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka