JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
strumpan
Startdatum
Startdatum
1 Okt 2003
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
1 144
Min katt har blivit skvatt galen
Hon har en låda att göra sina behov i .
har gjort det sen vi fick hem henne som kattunge.
Hon är nu 5mån en stallkatt.Problemet är att hon har börjat baja mitt på stallgången nattetid.
Hennes låda mockas ut som alltid.Varför i hela friden gör hon så.Nu har jag ställt kattlådan mitt på stallgången så får jag se vad som händer.
Protest?
När vi hade fel sand i lådan kissa våran dam i min säng..
Det var inte så roligt då!!
Hon är liite kinkig vår dam
kattpiss luktar ju inte så värst gott
Tell me about it..
Anläggning
Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske!
Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Katthälsa
Hej,
I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar.
Vi åkte direkt till...
2
3
Katthälsa
Hej,
Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Katthälsa
Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Bara för det kom jag precis på att vi har trettio extra rum och ingen extrapersonal imorgon. Jag tror jag ställer om klockan och kör gym...
Sel
38 minuter sedan
Svar: 1 220
Visningar: 44 746
Allmänt
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Det måste man inte alls.
Vi har tre barn, inga nattningsrutiner, inga läggningtider. Tvärtom har vi medvetet valt att undvika strikta...
Imogen
Idag kl 00:39
Svar: 1 900
Visningar: 100 889
Barn
Hjälp
Relationer Oavsett om han är intresserad eller inte så beter han sig inte shysst. Överge skeppet.
Sel
Igår kl 23:59
Förslag på passande matskål?
Övr. Hund Skulle något sådant här kunna funka? Inte så stabil kanske, i och med den runda formen, men om man är lite händig eller pysslig så...
Smulis
Idag kl 00:29
Svar: 3
Visningar: 176
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Den här hanen tycker jag är fräck med sitt oregelbundna mönster. Lite sugen på att ta ur honom + några honor till eget kar för att få...
Scandi
Idag kl 00:17
Svar: 1 375
Visningar: 40 909
Djur
Torrfoderdjungeln..
Övr. Katt Jag har inte prövat Bozita torrfoder, men de ratar våtfodret tyvärr. Men ska absolut försöka.
Våtfoder är favoriterna: Brlt Care, Mjau...
Noxos
Idag kl 00:00
Svar: 7
Visningar: 122
Katt