Amk
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller något han kliat sig på eller på annat sätt kommit i kontakt med på den sidan?Bästa Buke! Min tvååring har gått på bete i snart en vecka och har nu börjat få utslag på ena sidan av huvudet och halsen som känns hårda och relativt stora. Jag förmodar att det är något han ätit som han överreagerar mot, eller vad tror ni?
Han har inte lyckats lägga sig vid en "myrstack". Jag fick bulor på låret, fast röda iom min annorlunda färg på huden, när jag tog en toapaus i skogen och blev biten av ett gäng ettriga myror. Kom att tänka på det iom att det är så lokalt och inte ens på bägge sidor av huvudet.Bästa Buke! Min tvååring har gått på bete i snart en vecka och har nu börjat få utslag på ena sidan av huvudet och halsen som känns hårda och relativt stora. Jag förmodar att det är något han ätit som han överreagerar mot, eller vad tror ni?
Vi hade höloppor i gammalt hö som låg på skullen, det var bara som tilläggsfoder men min häst fick ganska mycket av det och blev sådär över huvud och hals. Som en allergisk reaktion på loppbett. Gav antihistamin och tog bort allt hö, hade på flugtäcke ute för att hon inte skulle spä på reaktionen med myggbett.Bästa Buke! Min tvååring har gått på bete i snart en vecka och har nu börjat få utslag på ena sidan av huvudet och halsen som känns hårda och relativt stora. Jag förmodar att det är något han ätit som han överreagerar mot, eller vad tror ni?