Ko-SM! ...nån som vill ta hand om mig?

B

Blaze_Of_Glory

haloj alla, Zacha har nu bytt login...mina användarnamn har ju en förmåga att krascha lite då och då... :crazy:

jag har bestämt att jag S-K-A ner till ko-SM som publik, men jag har för närvarande ingen att:

*åka med. (kan ev. ordnas ändå, men jag liftar gärna!)
*glida runt med (sååå kul är det kanske inte att knata runt på en rolig tävling utan någon att dela den med)
*festa med (och den som försökt festa ensam vet ju hur bra det går...)

Så...Är det någon person som vill göra mig sällskap på denna årets höjdpunkt?
 
jaaaaa!!!! dig vill jag ju absolut vara med!!

Grevagården sista helgen i augusti.
skjuts verkar jag kunna få ändå... bara du kan ta dig dit på nåt sätt. Skulle säkert kunna plocka upp dig i Skövde eller nåt.
 
Men...skulle inte pappa och mamma dit också??? Jag var tyvärr tvungen att dra mig ur pga tom plånbok, samt att ALLT tycks ske just den helgen! Tex ska Pearl från betet till vinterstallet på söndagen och så är jag redan uppbokad på en annan fest på lördagen. :( Så jag får heja på kosse ryttare nån annan gång...

MvH TIGERHEART
 
nej, det har hoppat fram en helg. jag har hela tiden trott att det var nu i helgen, men det är nästa. och då skulle pappa på svetskurs eller vad det var...
mamma funderar dock på att skjutsa ner mig och sen själv åka vidare till mormor&morfar...
 
Du skulle ju kunna ha åkt med mig, marie och maxen. men det låter som att flen ligger åt fel håll... :confused:
 
egentligen är det ju stallfest o grejjer då.. ;)
men hur kul hade det inte vart att åka dit?
åhh...

jag ska kolla upp! :bump:

till skövde tar man sig enkelt, så blir jag upphämtad där är det lugnt...

fast ska man bo i tält o sånt då eller?
är det inte svinkallt nu?
 
Ta med en vanlig kupévärmare och ta en elplats så blir det varmt och gott i tältet :idea:
Simpe får nog vara hemma pga flytt och sjuk pappa så jag och Zorro har fått stryka oss :(
Tur kanske att jag strök oss för någon har skurit Zorro och en annan häst i hagen natten till söndag :mad: :mad: :cry:
Ser ut som de använt en tapetkniv och snittat Zorro från sadelläget på ryggen ner mot bogen ca 40 cm. Den andra hästen har ett likadant snitt rätt över baken.
 
VA??? Fy vad hemskt! Stackars pållarna.. Jag förstår inte hur folk är funtade o stackars hästarna som inte förstår vad de gjort för ont!!!
 
Man ska ju inte måla fan på väggen men vi kan inte komma på något som de kunnat skada sig på i hagen, det är en relativt liten platt gräshage utan träd eller stenar. Det är bara eltråd runt hagen och inga fästen sitter på insidan. Vi gick runt hagen och undersökte varje millimeter efter saker de kunnat skada sig på utan resultat. Sårytorna är så fina och raka at det måste vara typ rakblad och såret är liksom "slichat" uppåt ca 2 cm djupt, dessutom sitter det ju rätt över baken på ena hästen. Stackars gamla goa Zorro som är så snäll :cry:
Vi ska prata med personalen i stallet idag och ev ringa polisen.
 
NEJ fy vad hemskt stackars hästar :cry:
Åh om man fick tag i dom som gjort det då skulle dom också fått ett snitt på ryggen o rumpan så dom får känna hur det känns :devil: :mad:
 
usch va vidrigt. :(

vill ju inte ha några såna idioter häromkring.. okej för att thn är relativt långt bort från oss.. men ändå... våra hästar är ju också så snälla... :crazy:
 
VA!!!!!!!!??????? :eek: :eek: :eek:
fy vad hemskt!!!!
det är ju mardrömmen nr 1, att någon ska ge sig på ens hästar!! :cry: :cry: :cry:
skickar MASSOR med tröstkramar!!!!!!!!!!!!!!
 
Det var det dj**ligaste!!! :(
Skottpengar skulle det vara på sådana som gör sådant.
Hoppas att det inte är allt för illa med Zorro?
Kram
 
Jäkla puckohuvven!!!!! Snälla maila mig och berätta hur det går..... :cry:....
Så får du ta och ge Zorro en stor kram från mig... :crazy:.....
Lovar att skicka kopiorna på fotona jag tog på Greva så fort dom kommer.....

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Tänk vad ensam du hade vart om du hade åkt ner denna helgen ;)

Malin
 
:rofl:

ja...du har väl rätt...jag ska inte klaga. Nästa helg finns det i alla fall andra människor där samtidigt... :D
och jag har väl dig att tacka. :bow:
 
Zorro mådde mycket bättre igår och tackvare att snittytan är så fin så har såret redan slutit sig ganska mycket. Vi ska ha möte ikväll på ridskolan. Tack för all tröst.
Zacha, du känner väl Hampus?? Han ska ju dit och det brukar ju vara ganska mycket party runt honom :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp