Kodning...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare CHW
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 820
C

CHW

Någon som har den där som man typ döper en "fil" till på typ en länk som man sedan lägger ut typ på en annan plats på samma sida, så när man klickar på den så åker den automatiskt till den andra "länken".

Någon som förstår?

Sv: Kodning...

hm... nej. jag förstår inte vad du letar efter, vad "den där" ska göra eller vad du ska den till. försök förklara en gång till. :D

Eller är det kanske ankare du är ute efter?
<a name="...">blabla</a> och <a href="#...">annat blabla</a>

*gissa vilt*

moiran skrev:
Eller är det kanske ankare du är ute efter?
<a name="...">blabla</a> och <a href="#...">annat blabla</a>

*gissa vilt*

Jo, det är den jag letar efter! Ska prova om den funkar om en stund! Tack! :bow:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 600
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka