Bukefalos 28 år!

Köksägg?

Det är nog fortfarande möjligt. Ringhals kan nog hjälpa dig att slå två flugor i en smäll. Kremering och uppvärmning av ett bostadsområde samtidigt.
Fantastiskt. Det sista jag gör är en miljöinsats. Jag som demonstrerade mot kärnkraften en gång i tiden :sneaky:

Det blir i alla fall en insats som varar i måååånga år.
 
Tänk vad du sparar pengar, eller ditt dödsbo när den dagen kommer. Gratis ingjutning och slutförvar i Forsmark efter du är utbränd. :laugh:

Ja! Har redan hittat en fin gravsten, det bör ju synas att jag vilar på ett lite oväntat ställe:

homeboaboa-envsrcboawebsitesite_media9-octopus_1.JPG
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 738
Senast: Qelina
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 853
Senast: cili
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 325
Senast: Puffen
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 824
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp