Köp aldrig studsmatta!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Köp aldrig studsmatta!!!!

Enligt föreskrifter så ska iallafall vår stora matta ha fritt omkring sig på minst 3 meter, vilket vi följer med råge.
Jag tycker kanske att det är okej att barnen här hoppar själva men det är för att de vet att rätt vad det är så tittar jag ut och följer man då inte reglerna så plockas studsmattan ihop för i år.
Samma regler gäller här.Och kan jag inte passa på barnen vänder jag studsmattan upp och ner.Det finns inte en chans att dom kan vända tillbaka dem själv.
 
Sv: Köp aldrig studsmatta!!!!

Självklart måste man hålla kolla på. Reglerna måste ju följas. Dom får inte vara ett helt gäng på den samtidigt. Så är det bara. Följs det inte så plockar vi ner den. Vilket aldrig har hänt.
 
Sv: Köp aldrig studsmatta!!!!

Eftersom att alla argument för och emot går att läsa minst två gånger i tråden och det nu börjar likna sandlådenivå i en studsmattetråd så låser jag tråden.

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Vänder mig nu till detta forum då jag varken hittar liknande händelser när jag googlar eller känner någon som vart med om liknande...
Svar
8
· Visningar
1 955
Senast: tuaphua
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 186
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 464
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp