Köpa hjälm??

Sv: Köpa hjälm??

Kan man göra det? Det sa minsann expediten inget om :p
 
Sv: Köpa hjälm??

det här med hjälmar är ju verkligen en smak sak. Både att dom passar och att man ska gilla dom utseende mässigt. (det är ju viktigast att dom passar) haha. Men iaf, jag tycker att en helt vanlig Charles Owen JW är finast. Dom sitter bra och ser bra ut på dom flesta. Så snyggt med läderbandet också som inte sitter slimmat runt hakan ;)
 
Sv: Köpa hjälm??

Suuz skrev:
Jag blev helt kär i min hjälm! Det är en LAS och är så skön så! Och kostar inte skjortan som Pikeur och tål det mesta...

las2.jpg


Efter en incident då jag spräckte min hjälm (jo, när den var på huvudet) så satsar jag på mer kvalité. Man har bara en hjärna!

Vad kostade den hjälmen, den var ju jättesnygg:love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
534
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 888
Senast: MimmiNO
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
853
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp