Bukefalos 28 år!

Köping 21-22 februari?

Miiip

Trådstartare
Någon som ska dit?
Jag och bebisen får våran debut då... Är otroligt nervös :crazy:
 
Möjligen. Har instruktörsutbildning den helgen, men jag kanske hinner smita iväg till Köping en sväng.
 
Haha jadu fråga mej inte :o Jag tror det är boxerklubben ( :confused:) som annordnar. Men det är alla möjliga raser som ska vara med.
Blir min och bebisens premiär :D
 
Leonbergerklbbuen var det visst :o Jag är inte så duktig på att hålla koll på sånt :smirk:

Jag har en liten phaléne tik. Vi blir dom enda som ska ställa....och en hane som är min bebis bror...jag kommer att skämma ut mej totalt :o
 
okej :)
det kommer att gå jättebra! du kanske kan få hjälp av ägaren till din huns bror (om nu personen i fråga har vart med förr :p )
 
Hahah nej det tror jag inte skulle gå något bättre :smirk: Hon har heller aldrig ställt ut. Hennes hund ser dessutom ut som en förväxt köttbulle...så chansen att min tös blir BIR och BIM är STOOOOR :) Inte för att det är värt något när det bara är dom här två trollen som ska ställas. Men ändå :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 989
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 129
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 056
Senast: gulakatten
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 513
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp