Köpt en säng!!

A

adore

Har idag varit och köpt en bädd att hänga på elementet i teddytyg.
Ena katten har bänkat sej i den. Är så roligt att vara snäll mot kissarna och de kan faktiskt ligga i den samtidigt. Så söta!!
 
Jag köpte några sånna för nå´t år sedan....Om man klipper upp mellan hängena där bak så kan man hänga dem i utställningsburen.SKITBRA!!!...om man inte förlagt dem i nån skrubb nånstans....korkat men de går ej att finna! :(
 
Jag köpte några sånna för nå´t år sedan....Om man klipper upp mellan hängena där bak så kan man hänga dem i utställningsburen.SKITBRA!!!...om man inte förlagt dem i nån skrubb nånstans....korkat men de går ej att finna! :(
 
våran är redan helt öppen där uppe vid själva hängarna så jag slipper att klippa om det nu skulle va så att det blir någon utställning.
den är porrigt randig i orange och svart. kommer inte på vad mönstret heter, men när den svarta katten ligger i den så blir det så fint :love:
 
Du får sätta en skylt: Endast för svarta katter :D

Mina katter ligger också gärna i sängar - våra sängar - den ena har dock en egen, en fårskinnsfäll framför ett element. Nu har hon också upptäckt att vi har värmegolv i badrummet, så där brukar man kunna hitta världens längsta katt. Hon matchar golvet som är svartvitt :)
 
Fick en sån av min mamma för ett par veckor sedan. Mina katter har inte fattat vitsen med den, trots att jag har visat dem flera gånger. :smirk:
Min ragdollhanne får ju knappt plats i den! :crazy:
 
Mina katter fick en säng för ca ett år sedan. Eftersom Semlan är precis som den bakelse hon är döpt efter - stor och rund fick båda kissarna inte plats i den utan lurpassade på varandra för att få ligga i den.
En kanonpresent åt dem alltså.

Fram tills för ett par månader sedan. Nu är sängen som luft - totalt ointressant. Ingen vill ligga i den, den bara hänger där och samlar damm. Funderar på att ta ned den för att sätta upp den igen någon gång i januari. Mina kissar har kort minne, troligen har de då glömt den och blir jätteglada över sin "nya" present. :smirk:
 
Åhh vad mysigt det såg ut :love:

Har också köpt en sån där elementsäng, men ingen av våra kissar tycker att den är något att ha. Nej då är mattes skrivbordsstol vid datorn bättre, så jag måste sitta på en hård pall istället. För inte har man hjärta att mota bort en skönt sovande kisse.
 
Jag har varit sugen på en sån bädd till min katt länge. Jag har varit kattvakt mkt åt en ocicat/burmauppfödare här hemma i Örebro och de har betalat mig med presentkort i en lokal tillbehörsbutik. Så förra veckan gick jag in och handlade kattpryttlar för sådär 400 kronor. Jag har fått presentkort på 550. Det blev bland annat en elementbädd.

Tyvärr fanns det inget element ute hos mor och far, där jag då tillfälligtvis bodde. Men vi hängde bädden på källarräcket och vi hann knappt släppa bädden på plats, så låg Pussen där och såg helnöjd ut. Han fick även en stickad råtta med kattmynta. Och sina tretton år glömde han ganska snart. Det lät som en elefant kommit lös i huset.

Nu har vi flyttat hem tll stan igen och här finns heller inget element där bädden passar... *MORR* så jag hängde den på soffryggen. Men det dög INTE, utan här hemma duger sängen, soffan och datorbordet *SUCK* Bädden får följa med ut till landet igen. För jag tar ju med mig honom dit emellanåt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Jag är trött på att behöva snurra runt min egen axel för att det helt enkelt inte finns plats för mer. Idag har vi en 180 cm bred säng...
2
Svar
32
· Visningar
1 980
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 188
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp