Bukefalos 28 år!

Sedan verkar min tänder behöva flour.
Oil pulling bör inte ersätta mekanisk rengöring av tänderna så du kan ju använda fluortandkräm i alla fall till tandborstningen om du vill. Annars kan man borsta tänderna med olika kryddblandningar eller ibland bikarbonat.
 
Än så länge så kan jag säga att kokosolja funkar perfekt för sminkborttagning. Även vattenfast mascara tas lätt bort utan att man behöver gnugga :up:

Som hudkräm funkar den inte riktigt för mig, huden känns fortfarande stram och torr så jag använder min vanliga hudkräm istället och kokosoljan på de torraste ställena och som ögonkräm :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
280
Senast: Ponylove
·
Kropp & Själ Mina händer ser rätt hemska ut....:cautious: Sedan hästen behövde barfotaboots i höstas har mina händer verkligen fått ta stryk. Bootsen...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Sen många år brukar jag ibland känna som en trådaktig sak som sitter på insidan av kinden. När jag petar på den med tungan känns det som...
Svar
2
· Visningar
399
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Nån här som provat tvättbollar, funkar de, man ska ju kunna bli av med djurhår och sånt. :angel:
Svar
1
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp