kolla in, katt med sadel

Trådstartare
6468393.jpg

Blev helt full i skratt när jag såg att katten var med på sadelkortet, ser precis ut som han har den på ryggen :rofl: jaja har man en ponny i stallet så kan man väll lika gärna ha en i lägenheten oxå :D

Sv: kolla in, katt med sadel

Jag har alltid tyckt att katter måste vara så roliga att rida på (om dem var större), tänk hur högt man skulle kunna hoppa med dem. :D

Men vad svårt att hitta en sadel som funkar med en så rörlig rygg...

Hehe... I Hästarnas dal av Jean M Auel rider Ayla på ett grottlejon. :)

va, upptäckte du det efter? när den kom till datorn eller? haha.. skulle det hända mig skulle jag nog skratta i flera timmar efteåt.. har så dålig humor, klagar alla på =P

ja, tänkte inte på att katten var där när jag fota :o dom e ju överallt :D

Men hallå! Du har ju sadlat alldeles för långt fram! :mad: :mad: :cry: Jag tycker du borde prova bomlöst istället!

;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Svartkatt
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 251
Senast: iNHALE
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 808
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur