Bukefalos 28 år!

Kolla klippet: Världsettans ryttarchallenge

Tur jag har fullbredd på öppningarna i dörrarna så det inte går. Mitt Sprättedjur skulle först tugga i sig min ena fot för att sedan gå över till att köra näsan i bröstbenspetsen och sedan när moroten kommer fram hade han tagit den plus smakat på min näsa. Varför blir inte mitt Sprättedjur äldre än 6 månader för?
 
Tur jag har fullbredd på öppningarna i dörrarna så det inte går. Mitt Sprättedjur skulle först tugga i sig min ena fot för att sedan gå över till att köra näsan i bröstbenspetsen och sedan när moroten kommer fram hade han tagit den plus smakat på min näsa. Varför blir inte mitt Sprättedjur äldre än 6 månader för?
Lite lika samma här. Box som det inte går i och häst som skulle tugga, dräggla, putta osv.

Skönt att ha det att skylla på när jag antagligen inte skulle orka det för fem öre :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskaptenen Henrik Ankarcrona ville skola in nya hästar och ge en lovande ryttare viktig erfarenhet. Han fick ett guld till. Precis...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Helgen i Scandinavium har fyllts med toppsport och schabrakshopping, men också med flera avtackningar och hyllningar. Världsstjärnan All...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det var mycket svenskt i prislistan när den femstjärniga GP-hoppningen över 1,60-hinder var klar i det pågående GCT-meetinget i Rom på...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sex hundradelar. Det var allt som skilde Henrik von Eckermann och irländaren Shane Breen åt i söndagens femstjärniga Grand Prix-hoppning...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp