Komiskt...

har ju bara haft min i en vecka men han ylar och skäller i sömnen, ser så himla roligt ut! ibland vaknar han av sitt eget ylande och tittar sig förvånat omkring :rofl:
 
hehe jadu min schäfer gjorde jämt kullerbytter ner från snödrivorna... helst flera gånger efter varann hon tyckte det va skit skoj;) detta va innan hon fick hotspots..

Sen så satt hon en gång nedan för vårat matbord och tittade på när vi åt... hon hade själv precis ätit upp sin mat å lägger av väärldens jävla rap!! har aldrig ens hört en människa rapa så där högt å läääänge;)
så pappa som drack mjölk gjorde en fin fontän;)*s*

Sen så när vi va på utställning med pappas finskspets hane (markera att hunden är mkt fäst vid pappa) så för att markera för de andra där inne vem som var hans så ställde han sig å pissade på farsans ben!!!;) å inte bara en gång;9

:banana:
 
Det här tyckte jag var komiskt..... Hon fixade det alldels själv när jag vände ryggen till.

burken.jpg
burken2.jpg
 
När min mosters yngsta labbe var valp älskade han att leka tafatt runt deras bil. Fort gick det med alla de alldeles för stora tassarna åt alla håll. Problemet var bara att de hade dragkrok på bilen som var i lagom huvudhöjd för honom. Följdaktligen sprang han in i den där kroken med huvudet före så det sjöng om det, satte sig på rumpan och såg mycket förvånad ut en liten stund bara för att snabbt byta håll och springa andra varvet runt bilen tills dragkroken knockade honom en gång till. Så där kunde han hålla på ett bra tag, inte konstigt att han är lite trög idag... :D
 
min labbe slog sig många gånger som valp precis när han kommit på att man kunde springa åt ett håll men titta åt ett annat. eller när han satte nosen mot ett elstaket. ojojoj vad han skrek, och han blev så rädd att han kissade på sig. sekunderna innan hade han stått och spänt sig och försökt se stor ut ;)
 
Så gör Freja också när man kommer hem, för att inte tala om när hon träffar min mamma! Då blir hon så otroligt glad att hon inte vet vart hon ska ta vägen och gnyr och viker sig nästan dubbel! :-)
 
Jag har en hanhund, så jag kommer att koncentrera mig på hans "manlighet"... *harkel*

Challe blev en smula kissnödig en natt. Han väcker mig väääldigt sällan, vilket han inte gjorde denna gången heller. På morgonen då jag satte mig på toan och kikade på kattlådan så var det översvämning däri. Dock hade det kommit en stor skvätt på golvet oxå, men det är ju tanken som räknas. :bow:

En annan gång hakade snorren fast i eltråden till hagen, gissa om Challan skrek av fasa! :devil:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp