Komvux/häst

S

sunshiine

Är det någon som går på komvux med häst inriktning? Vart i så fall? (Letar skola)
 
Om du vill läsa in gymnasiebehörighet samtidigt som du har tillval häst så kan folkhögskola vara ett alternativ. Kolla på: Folkhögskola
 
Jag läser Hästhållning på distans på Dingle Naturbruksgymnasium. Kursen är på 40 v och vi får möjlighet att ta hästskötarexamen.
 
finns många skolor, dom flesta naturbruk med hästinrikting t.ex
 
Var det svårt att komma in där? Vad var det för poäng?
 
Det beror på hur många som söker, när jag och hanna sökte hade den som hade lägst poäng och kom in 35poäng, men den personen skulle någ läsa IV.

Du klarar dig med G i grundämnena men de e nog ganska bra och ha godkänd i allt...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 873
Senast: grodan21
·
Hästmänniskan Hej! Jag och en kompis har fått möjligheten att åka på utlandspraktik (kommer gå åk 3 på hästlinje) i höst och vi vill åka till Irland...
Svar
0
· Visningar
444
Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp