Konsten att diskutera politik.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sur för att du knte har ensamrätten ;)
Du att hålla på att försöka få mig att börja diskutera med dig genom insinuerande smilys bekräftar bara min bild av dig. Din debatteknik är långt under all kritik, som vanligt. Du kan om du vill försöka fortsätta att slänga skit omkring dig på det sätt du gör ovan men jag klassar dig numera i skaran av folk man inte ska prata med alls då det bara resulterar i att de (du) är oförskämd och vrider runt saker så att du ska ställa dig själv i bättre dager eller iallafall se till att andra betraktas i sämre dager än du.
 
Du att hålla på att försöka få mig att börja diskutera med dig genom insinuerande smilys bekräftar bara min bild av dig. Din debatteknik är långt under all kritik, som vanligt.

Men hur började du i tråden då? fast @lbb inte skrivit något till dig.

@Shaggy ´s inlägg:

Det är ju ett ganska vanligt debattknep vad gäller den personens inlägg :meh:

Ingen insinuerande smiley? vad är det för debatteknik? att komma in så?

Och sen klagar du och tror dig ana att @lbb gör så för att han vill dra in dig i en diskussion, varför skriver du så då???vill du dra in honom i en diskussion??
 
Men hur började du i tråden då? fast @lbb inte skrivit något till dig.

@Shaggy ´s inlägg:

Det är ju ett ganska vanligt debattknep vad gäller den personens inlägg :meh:

Ingen insinuerande smiley? vad är det för debatteknik? att komma in så?

Och sen klagar du och tror dig ana att @lbb gör så för att han vill dra in dig i en diskussion, varför skriver du så då???vill du dra in honom i en diskussion??
Personen i fråga har så många gånger förvridit både det jag sagt och det andra sagt. Han klipper ut citat som gör att betydelsen i dem ändrar mening och går på som en ångvält. Nu sitter han här med offerkoftan på och tycker synd om sig själv helt utan insikt i att det är det egna beteendet som gör att han får så mycket skit.
Svaret på sin fråga är att jag är less på honom och mest ville kräkas ur mig lite. Jag har helt slutat diskutera samhällsfrågor här pga den här personen trots att frågorna intresserar mig. Att jag kände behov av att en enda gång kräkas ur mig kanske gör mig till en sämre människa men jag står iallafall för mina åsikter och ägnar mig inte åt falsarier då jag diskuterar.
 
Personen i fråga har så många gånger förvridit både det jag sagt och det andra sagt. Han klipper ut citat som gör att betydelsen i dem ändrar mening och går på som en ångvält. Nu sitter han här med offerkoftan på och tycker synd om sig själv helt utan insikt i att det är det egna beteendet som gör att han får så mycket skit.
Svaret på sin fråga är att jag är less på honom och mest ville kräkas ur mig lite. Jag har helt slutat diskutera samhällsfrågor här pga den här personen trots att frågorna intresserar mig. Att jag kände behov av att en enda gång kräkas ur mig kanske gör mig till en sämre människa men jag står iallafall för mina åsikter och ägnar mig inte åt falsarier då jag diskuterar.
1 Jag tycker inte synd om mig själv.
Kan roat läsa en del motsägelser .
Att sluta diskutera samhällsfrågor bara för att en ifrågasättande o provocerande individ dyker upp på arenan är rätt talande för vem av oss som iklär sig offerkoften....uhu lbb är såå dum han accepterar inte mina ideal o teorier...😭 och så typiskt att hävda att egna åsikter är de rätta, andras bara falsarier ...trumpen eller Trumplikt?
 
Har du? Jag ser det som så att om många går samman och ifrågasätter till @Gunnar varför han får vara kvar så kallar jag det att de gått i taket, men det är bara ett ordval som kanske inte passade in.
Menar folk att har planeringsmöte eller?

Jag minns inte att någon alls krävt att LBB ska permanent bannas i tråden, fast jag kan ha missat det.
 
Fulöl har jag hört talas om och fulcitat, där falskeligt klistrar på någon citat o åsikter. Vad jag pelafe på var just det ja citerade. Klippte ingenting. Meningen abslutades med ett kommatecken sedan bytte du ämne.

Så vari ligger felet, förutom att det hela tycks provocera dig
Nej jag bytte inte ämne mitt i meningen.
 
Senast ändrad:
Nej jag bytte inte ämne mitt i meningen.
Hur många ämnen innehåller citatet? "
Lbb blir hårt åtgången tidvis pga innehållet, men inte för att han inte får diskutera ämnet, däremot var det samma mönster från första diskussionstråden han deltog i på buke som det är nu.
Så som jag ser det byter du ämne iom. ordet men, då går du istället in och förklarar , som du anser, varför.

Eller?
 
Menar folk att har planeringsmöte eller?

Jag minns inte att någon alls krävt att LBB ska permanent bannas i tråden, fast jag kan ha missat det.
Det har du nog missat 😁 forumägarens bedömning var att lbb sällan går över gränsen, vad det gäller forumreglerna...men att mitt ngt provocerande sätt, gör att vissa tar illa vid sig. Byte av ämne och upprepning skulle vara grundorsak till de banningar som skett...vilket förklarar moderatornas svårighet att peka på exakt vilken orsak varje banning har. Eftersom just byte av ämne o upprepning inte är direkt ovanligt.
 
Senast ändrad:
Uppenbarligen vill du bli bannad igen och igen.
Du påstår en massa saker som inte stämmer. Du vrider till saker som andra sagt. Du går på och går på om liknande saker om och om igen och ger dig aldrig.
Du följer inte moderatorernas uppmaningar. Detta är regelbrott på olika nivåer.
Som redan sagts hur många gånger som helst under många år, det är inte dina ämnen som censureras, det är inte du som censureras. Det är det otrevliga sättet att diskutera på som är problemet.

Och ja, du och andra användare som om och om igen beter sig illa på liknande sätt som tidigare gett varningar har lättare att bli varnade och bannade igen. "Återfallsförbrytare" skall straffas hårdare när försöken att tala till rätta inte verkar ge någon effekt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp