Bukefalos 28 år!

konstig blandning

Sv: konstig blandning

varför hoppas att det var tvärtom?

det är ju bättre om mamman är liten, valparna anpassas ju efter hennes kroppsstorlek.

fast du kanske tänkte på själva parningen..?
med en stooor pappa o pytteliten mamma.
 
Sv: konstig blandning

Flera skrattar, jag tycker det är hemskt. Också sett "taxidorer" (labbe/tax), det blev extrema problemhundar fysiskt.
 
Sv: konstig blandning

tax och rottis? hur såg den hunden ut? det måste varit hemska problem med ryggen på den hunden...småhundar och stora tycker itne jag att man ska blanda...visst är det en olycka så finns det kanske iten mkt man kan göra men att planera det, det är ju på snudden till djurplågeri.
 
Sv: konstig blandning

Har sett en korsning mellan Labbe o Basset. Tyckte hunden såg grotesk ut med Labbehuvud men Bassetkropp. Färgen var enfärgad svart.
 
Sv: konstig blandning

Finns en del dvärgväxta Labradorer också :) Vet att det finns ett antal i bl.a Småland!
 
Sv: konstig blandning

Tja... allt går ju med lite fantasi...

En tax försökte para sig med vår Berner Sennentik... Tiken backade upp rumpan mot en snödriva och taxen stog uppe på snödrivan... :D Tur vi fick syn på dom innan de han skrida till verket :rofl:

Konstigaste blandningen jag hört talas om måste vara papillon-samojed... :cool:
 
Sv: konstig blandning

hehe hundar kan göra vad som helst för att få saker gjorda=)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: ryujaneiro
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 013
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Nu drar det ihop sig till Träckprov. Det finns många Lab att välja på. Jag önskar Ackrediterat lab registrerat i Swedac. Hittat ett än...
Svar
9
· Visningar
628
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
632
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp