Jag är nog rätt ofta den jobbiga i stallet

Jag tycker själv inte att jag har några orimliga förväntningar på hur grejer sköts (typ, vatten i hagen, ungefär hålla bestämda tider för ut- och insläpp och fodringar, vill ha bra luft i stallet osv) men har stått i flera stall där det varit orimliga krav. Tyvärr verkar just luft kontra värme vara nåt i de flesta stall jag stått i. Man smäller igen dörrar och fönster så fort högsommaren är över. Att det droppar från taket och luften är alldeles tjock är ingen fara, huvudsaken är att inte hästarna ska frysa
Har stått i stall där ägaren bestämt allt också. Hen bestämde hur mycket (lite) hösilage hästarna skulle ha, det var samma mängd för i stort sett alla hästar. Inte att man fick ge max x kg eller så utan de SKULLE HA x kilo. Sen bestämde hen om hästen skulle få kraftfoder och isåfall vad. Det var mycket knas på det stället, nu i efterhand förstår jag inte att jag var kvar där så länge. Hemmablind kanske?
Har också haft en snuskgubbe till hyresvärd, fast jag hade inga större problem med honom utan tyckte för det mesta om honom. Men vet att andra hade mer problem