Konstiga saker på Wish

EDFE660D-5C67-42A6-9984-CD3B2B3BD879.jpeg
 
Den där kan jag i och för sig förstå om den också tillåter hunden att hässja. Det är ju i princip omöjligt att få en vanlig munkorg att sitta rätt på hundar med platt näsa.

Jag har en engelsk bulldog, och få på en munkorg på henne är omöjligt. Veterinären ville ha en för säkerhetsskäl när vovven skadade ögat och dom skulle stå nära och gröpa och lysa, och droppa och ge spruta,men det var ingen idé ens att försöka få på en som skulle sitta ok ens! Tack och lov så var hon ju gudasnäll och sa inte ett pip så det gick ju bra utan, men jag ser absolut tanken bakom denna.
 
Jag har en engelsk bulldog, och få på en munkorg på henne är omöjligt. Veterinären ville ha en för säkerhetsskäl när vovven skadade ögat och dom skulle stå nära och gröpa och lysa, och droppa och ge spruta,men det var ingen idé ens att försöka få på en som skulle sitta ok ens! Tack och lov så var hon ju gudasnäll och sa inte ett pip så det gick ju bra utan, men jag ser absolut tanken bakom denna.
Kanske en av få saker från wish som faktiskt fyller en funktion?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
666
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 689
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp