Bukefalos 28 år!

Konstigt beteende = kär?

MissFideli

Trådstartare
Syrrans lillpojke har betett dig lite underligt sista dagarna. Kvällstid blir han så konstigt, flämtar och skakar i hela kroppen. Men inte på dagarna. Har hållt på i några dagar nu. Han är pigg annars, men väldigt kontaktsökande och vill ut när han blir så. Springer och är som vanligt ute, äter och dricker ordentligt.

Är han kär?
 
Sv: Konstigt beteende = kär?

Eller är det epilepsi (tänker högt).....Just eftersom han blir så kontaktsökande och med de symtom du beskriver...
 
Sv: Konstigt beteende = kär?

Men är den tidsbunden? Och går den över när han får gå ut? Han kan stå upp och sitta upp, han lägger sig inte ner.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras...
2
Svar
25
· Visningar
2 949
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 239
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Castellini
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 781
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp