konstigt ljud

M

moe

Min dator har helt plötsligt blivit konstig. jag satt och lyssnade på musik för ett par dagar sedan och stängde av datorn som vanligt. Dagen efter lät allt ljud liksom förvrängt, som att det spelades upp i highspeed ungefär fast lite "darrigt" också. Fattar inte vad som kan ha hänt:confused: . Jag kan lyssna på saker på internet utan att det blir konstigt och internetradio på sr.se men varken mediaplayer elelr winamp fungerar som dom ska. Samma sak med ljuden då man stänger av datorn, startar upp den, stoppar in en skiva och lyssnar samt msn och sånt. Helt enkelt allt ljud på datorn är förvrängt. Vad ska jag göra??? I övrigt fungerar allt som det ska.
 
Sv: konstigt ljud

Ok, har fått hjälp med felet så ignorera denna tråd!!!!!
 
Sv: konstigt ljud

Vad var det som var fel? Och hur åtgärdade ni det?
Jag har en gammal dator med Windows 2000 som operativsystem, och den beter sig på det viset.
Jag har bara inte orkat att ta tag i det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns detta utan att det blir svindyrt? Ett absolut max för min budget är 2000 kronor och det är nästan i överkant. Har ett par...
Svar
14
· Visningar
1 331
IT & mobiler härom dagen pratade jag och en kompis facetime när datorn plötsligt säger att samtalet misslyckades, dagen efter började ett fönster...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: Sharpless
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 459
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 696
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Lådcykel istället för bil?
Tillbaka
Upp