konstigt ljud

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare moe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 843
M

moe

Min dator har helt plötsligt blivit konstig. jag satt och lyssnade på musik för ett par dagar sedan och stängde av datorn som vanligt. Dagen efter lät allt ljud liksom förvrängt, som att det spelades upp i highspeed ungefär fast lite "darrigt" också. Fattar inte vad som kan ha hänt:confused: . Jag kan lyssna på saker på internet utan att det blir konstigt och internetradio på sr.se men varken mediaplayer elelr winamp fungerar som dom ska. Samma sak med ljuden då man stänger av datorn, startar upp den, stoppar in en skiva och lyssnar samt msn och sånt. Helt enkelt allt ljud på datorn är förvrängt. Vad ska jag göra??? I övrigt fungerar allt som det ska.

Sv: konstigt ljud

Ok, har fått hjälp med felet så ignorera denna tråd!!!!!

Sv: konstigt ljud

Vad var det som var fel? Och hur åtgärdade ni det?
Jag har en gammal dator med Windows 2000 som operativsystem, och den beter sig på det viset.
Jag har bara inte orkat att ta tag i det.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 405
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler härom dagen pratade jag och en kompis facetime när datorn plötsligt säger att samtalet misslyckades, dagen efter började ett fönster...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Sharpless
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För ett tag sen damp det ner ett brev i brevlådan om att det var utbyggnad av fiber på gång i vårt område, och att vi nu hade möjlighet...
Svar
0
· Visningar
410
IT & mobiler Jag blir så :devil:. Min vanliga tur har slagit till igen när det gäller elektroniska prylar. Fick en ny dator för cirka en vecka...
Svar
5
· Visningar
1 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?

Hästrelaterat

Tillbaka